Mäns våld mot kvinnor verkar vara ett problem i Kina.

Oftast är det IL’s politiska åsikter som räknas som felaktigheter.
Är det uppenbara felaktigheter tror jag IL korrigerar dom själv.
Att han sen försvarar sina politiska åsikter är väl en självklarhet.
Och han har ju en del att försvara sig mot..99% är väl borgliga här på TS.
Det är ju det han inte gör, det här är ingen engångsförteelse att han vrider på sanningen och vinklar eller ofta bara läser rubriken själv och vinklar en sanning ur det.

Oftast är det IL’s politiska åsikter som räknas som felaktigheter.
Är det uppenbara felaktigheter tror jag IL korrigerar dom själv.
Att han sen försvarar sina politiska åsikter är väl en självklarhet.
Och han har ju en del att försvara sig mot..99% är väl borgliga här på TS.
Nu förstår jag inte? Skulle det vara en skillnad på om man inte gillar våld.mot kvinnor beroende på politiska preferenser? I så fall borde tråden flyttas till den politiska delen av forumet.

En del av forumet.som faktiskt har skapats enkom för IL eftersom forumledningen insåg att de flesta på forumet inte ville läsa hans politiska inlägg och att det då passade bättre med en egen del för propaganda.

Jag har tipsat honom om hans egen forumdel ett par gånger men han verkar inte riktigt förstå vart han ska skriva.

Nu förstår jag inte? Skulle det vara en skillnad på om man inte gillar våld.mot kvinnor beroende på politiska preferenser? I så fall borde tråden flyttas till den politiska delen av forumet.

En del av forumet.som faktiskt har skapats enkom för IL eftersom forumledningen insåg att de flesta på forumet inte ville läsa hans politiska inlägg och att det då passade bättre med en egen del för propaganda.

Jag har tipsat honom om hans egen forumdel ett par gånger men han verkar inte riktigt förstå vart han ska skriva.
Och du verkar sugen på att vara moderator. Skicka i så fall ett PM till @Kycklingen så får du säkert ett positivt eller negativt svar i sinom tid.

För övrigt vill jag tillägga att man kan ignorera @Isan Lover om man så vill, då slipper man läsa hans så kallade propaganda.

Och du verkar sugen på att vara moderator. Skicka i så fall ett PM till @Kycklingen så får du säkert ett positivt eller negativt svar i sinom tid.

För övrigt vill jag tillägga att man kan ignorera @Isan Lover om man så vill, då slipper man läsa hans så kallade propaganda.
Nu skulle jag nog säga att mr @Nox verkar mycket sugen på att "moderera" så skicka gärna vidare ditt tips till honom. Och om du har problem med att IL skriver för mycket i den politiska tråden så kan någon moderator säket se till att du slipper läsa där, den delen är optional.

Hej på dig! Nu ska jag tag mig en bira....

Hur var det nu med att ändra på sanningen?
Kan du ge källan på vart Det står att politik delen på forumet kom till TS för IL skull.
Ger du inte ut den informationen till alla här på forumet nu så får du nog räkna med att flera här kommer att ge sig på dig, för det förstår du väl att du inte kan ljuga och förvränga sanningen på det viset. Det är ju katastrof

Det vill de inte för de är nyfikna på vad han skriver för att kunna gnälla på honom och visa hur perfekta de själva.

Hej

Ja kan pöbeln hitta ett felstavat ord eller ett fel översatt ord är utlösningen nära, men själv bryr jag mig inte ett smack, jag är mer intresserad av ämnet i trådarna.

Mvh isan lover

Det är en skillnad om du länkar till en nyhet och skriver din åsikt om saken.
Länkar du däremot till en nyhet och återger nyheten, så bör du göra det utan tolkningar och faktafel.

Ett exempel är den artikel där du skriver att vaccinet ska tas 4gg per år.
”Ofan!” Blir reaktionen.
PanPan är väl den som läser originalartikeln och där står något helt annat.

Inte ens där klarar du av att backa från ditt ”rapporteringsfel”.

Det är helt ok att ha åsikter om vaccinet, men man bör låta bli att översätta om man inte kan och man bör låta bli att lägga sin egen lilla touch på nyhetsförmedlingen.

Man kan gärna ”skriva om med egna ord”, precis som man fick göra på mellanstadiet.
Tricket är att innebörden inte får ändras.

Det är en skillnad om du länkar till en nyhet och skriver din åsikt om saken.
Länkar du däremot till en nyhet och återger nyheten, så bör du göra det utan tolkningar och faktafel.

Ett exempel är den artikel där du skriver att vaccinet ska tas 4gg per år.
”Ofan!” Blir reaktionen.
PanPan är väl den som läser originalartikeln och där står något helt annat.

Inte ens där klarar du av att backa från ditt ”rapporteringsfel”.

Det är helt ok att ha åsikter om vaccinet, men man bör låta bli att översätta om man inte kan och man bör låta bli att lägga sin egen lilla touch på nyhetsförmedlingen.

Man kan gärna ”skriva om med egna ord”, precis som man fick göra på mellanstadiet.
Tricket är att innebörden inte får ändras.
Hej

Ja det skulle ha varit 3 gånger per år och inte 4 gånger som jag råkade skriva i hastigheten, det var bra att han påpekade mitt lilla misstag, men alla som brydde sig om att läsa texten kunde ju lätt konstatera att det var 1 dos var 4 månad som rekommenderades vilket då blir 3 doser om året.

Mvh isan lover

• Like
Reactions: Nox
Hej

Ja det skulle ha varit 3 gånger per år och inte 4 gånger som jag råkade skriva i hastigheten, det var bra att han påpekade mitt lilla misstag, men alla som brydde sig om att läsa texten kunde ju lätt konstatera att det var 1 dos var 4 månad som rekommenderades vilket då blir 3 doser om året.

Mvh isan lover
Men alla som brydde sig läste ju artikeln och påtalade felet i din uträkning.

Men alla som brydde sig läste ju artikeln och påtalade felet i din uträkning.
Hej

Nu vill jag inte dra igång den diskussionen igen, men några trodde uppenbarligen att det rörde sig om 1 dos om året och inte 3 som det stod i artikeln, sen var det ju några som påstod att felskrivningen ifrån min sida handlade om medvetet spridande av Fake News o.s.v, då lämnade jag den diskussionen.

Jag är personligen medlem på detta forum p.g.a intresse för Thailand och övriga ämnen som diskuteras på forumet, då med betoning på ämnet, jag går själv inte i taket över en felstavning eller ett felöversatt ord eller liknande, jag respekterar att andra har en annan åsikt än mig själv och försöker undvika att gå i svaromål på rena personangrepp.

Mvh isan lover

Hej

Mvh isan lover

Du backade ju inte ens på ditt uttalande.

Att man ska behöva granska inläggen i den mån är inte något vidare bra.
Kan du visa var i den tråden du har backat på att du skrev fel?

Som sagt. Lägg gärna till din åsikt om vad du tycker, men reproducera inte nyheterna med egen info.

Du backade ju inte ens på ditt uttalande.

Att man ska behöva granska inläggen i den mån är inte något vidare bra.
Kan du visa var i den tråden du har backat på att du skrev fel?

Som sagt. Lägg gärna till din åsikt om vad du tycker, men reproducera inte nyheterna med egen info.
Hej

Jag har redan lämnat den här diskussionen och gått vidare till nya trådar, ni i den grupp som har detta som intresse får gärna fortsätta diskutera detta på egen hand

Mvh isan lover

Hur var det nu med att ändra på sanningen?
Kan du ge källan på vart Det står att politik delen på forumet kom till TS för IL skull.
Ger du inte ut den informationen till alla här på forumet nu så får du nog räkna med att flera här kommer att ge sig på dig, för det förstår du väl att du inte kan ljuga och förvränga sanningen på det viset. Det är ju katastrof
Ja det där är ett riktigt svårt spörsmål, finns det ens en sån där politikdel för IL? Och skriver han överhuvudtaget i den delen?

Det blir som när man skall bevisa Guds existens, inte lätt, men jag gör ett tappert försök här;

Enligt vårt IL’s politiska forumsdelsbegrepp är det omöjligt för oss att föreställa oss någonting mera fulländat eller mera fullkomligt än IL’s politiska forumsdel. Om vi då antar att IL’s politiska forumsdel inte existerar, skulle detta innebära en ofullkomlighet hos honom, nämligen det faktum att han inte existerar. Alltså kan vi föreställa oss någonting som är mer fulländat än IL’s politiska forumsdel, nämligen något som har alla IL’s politiska forumsdels egenskaper plus egenskapen att existera. Men detta strider mot begreppet IL’s politiska forumsdel, som definitionsmässigt är det mest fullkomliga man kan föreställa sig. Alltså måste IL’s politiska forumsdel existera.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp