Svenska män och thailändska kvinnor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"gunnarg " sa:
Håller med dig Legolas.Jag har en underbar fru och vi lever ett gott liv och jag vill att hon har det bra med mig.Vad som är dyrt är relativt.Man kan inte ta med sig något när man lämnar denna världen. ;D

Exakt så, gunnarg, exakt så! Perfekt analys, karma för den! ;D

Nu slipper vi fundera vi män :D

Endelig... her er boken for menn Skal du leie bil?
Endelig.

Her er boken som vil hjelpe menn å forstå kvinnen bedre...
Flott presang til mannen dersom hun føler at han ikke forstår henne.

Glimrende å kjøpe for alle gutter som selv føler de ikke forstår kvinnen.
Løp og kjøp!

boken_kvinner150.jpg

"Mats 49 " sa:
Jag sparade bilden som Rolf la in.
Skickade den till mitt ex som jag skilde mig från för 14 år sen,
som jag fått mina döttrar tillsammans med.
Hon skrattade glatt hon också när hon fick se den.
Så det lär vara en höjdarbild Rolf.... :thumbsup:

Mats 49 :wai:
:wai: Vi får hoppas att det inte är som ledarn säger, att det bara är förordet :)

"boonkaan " sa:
:wai: Hej pa er alla. Jag tror att detta aer ett mycket brannande aemne, och just daerfoer vill jag ta upp det.
Hur egentligen hanterar svenska maen thailandkska kvinnor? I de flesta fall sa traffar en svenks man en thailandsk kvinna som vanligtvis jobbar i en bar som cashier! Men vad haender sen?
Mannen i fraga tar tjejen, som i vanliga fall aer upp till 30 ar yngre, hem till Sverige. Daer far dessa kvinnor uppleva, inte alla, det mest foernedrande som dom nagonsin gjort.
Det aer manga gange de maen som inte skulle ha en chans att kunna fa en svensk kvinna att leva med! Kvinnor misshandlas, hotas och foernedras av manga svenska maen. Nu skriver jag bara om svenska, da jag inte vet hur det aer utom sverige. Men jag antar att det aer samma elande daer?
Thai kvinnor, ja, och aeven maen, ladyboys, behandlas som en aegodel av den svenks som "importerat" honom eller henne.
Jag har traffat manga maen haer i Thailand, som faktiskt kommer hit pa semester foer att bara finna en sambo!!!!!! Skraemmande!!! Men det gar att finna. Just p.g.a att maenniskor aer fattiga!
Jag har ocksa hoert mer aen avskraeckande historier om framfoerallt svenksa maen, da jag sjaelv aer fran sverige!
Det aer vanligt med hot och misshandel. och mera hot.
Den person fran Thailand som kommer till sverige, vet inget om sina raettigheter eller skyldigheter. Utan allt som dom fatt hoera fran andra Thai aer att dom ska uppfylla mannens oenskningar. vad det aen aer?
Jag har fatt hoera att manga andrakvinnor aer mer eller mindre gisslan i sverige med hot om att foersorjningen ska upphoera till hennes eller hans familj in Thailand.?
Aer det sa illa staellt med svenksa maen, att man maste aka till ett Uland och importera ett stackars fruntimmer till kalla sverige, bara foer man att man sjaelv aer ful fet och finnig? Ibland skaems jag foer att att vara svensk da jag hoer alla dessa historier om gubbar i sverige som lever som en slags haerskare over den svagarare parten.
Mycket du hört men lite du vet.
Är du måhända utskickad från ROKS?

/ SatanG

Skulle tro att han menar "Riksorganisationen för kvinnojourer och tjejjourer i Sverige, Roks

"S*tanG " sa:

/ [¤#@@¤%ผีสาง@¤]G

Vet ju inte om jag hade orkat hetsa upp mig över ett inlägg som skrevs i December 2009 ???

//Peo

"matteisurin " sa:
Skulle tro att han menar "Riksorganisationen för kvinnojourer och tjejjourer i Sverige, Roks

Aj faan, Hade iingen aaaning matte!!, ja, det finns ju så j*kla många olika av de där hjälp verksamheterna att hålla reda på..

Tack för upplysningen, Jo-Be

"matteisurin " sa:

Jaha ett djäkla fittstimm ;) bättre dom startar upp ett par organisationer för oss män

"SatanG " sa:

/ [¤#@@¤%ผีสาง@¤]G

Snygt jobbat SatanG, 2 år + sedan det var på tapeten men en sak som dra igång många

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
961
anonymous
A

Tillbaka
Topp