Svenska män och thailändska kvinnor

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Per Olav " sa:
Jo, med handen djupt nere i mannens plånbok... ;D

//Peo

Något du måste förstå, har man levt utan pengar, ja levt för dagen och om man får tag i ett par bath så äter man lite extra. Spara är ingenting normalt för fattiga så det blir en livs stil att handla när det går och sen jaga nya. Får man sen klorna i en faranggubbe kan man inte sluta för pengarna gör ont i fickan. Sen e de ju bara att be om mer. Sen undantag ser man ibland men inte ofta

"Per Olav " sa:
Vet ju inte om jag hade orkat hetsa upp mig över ett inlägg som skrevs i December 2009 ???

//Peo
Nä det vet inte jag heller om du skulle orkat.
Men klaga lite på andras inlägg verkar du orka iaf, inte dåligt.

/ SatanG

"gunnarg " sa:
Verkligen inte.Jag menade att Din fru kanske gillar att shoppa.

:p :p :p
Jag tror kvinnor från alla länder gillar att shoppa, mer eller mindre, altmedan mannen försöker vara lite mer ekonomisk

"Gazton " sa:
Utan en ton av otrevlighet.. Det där var urbota korkat sagt: Alltmedan mannen försöker vara ekonomisk...
"kjell.t " sa:
:p :p :p
Jag tror kvinnor från alla länder gillar att shoppa, mer eller mindre, altmedan mannen försöker vara lite mer ekonomisk

Vad jag menar är att jag säger inte emot att kvinnor i större utsträckning tycker om att shoppa.
Men, medans kvinnorna springer och letar i olika butiker efter bästa priset på bästa kvaliten på tex våra kalsonger.. Så sitter kanske vi på närmaste pub och drar en bärs. Sen drar vi till en Datorbutik och köper värsting datorn, sen har dom ju ett bra pris på den där Gps:en vi trånat efter.

"legolas " sa:
jag har också tänkt det du skriver där faktiskt,. Han försvarar alltid kvinnorna, och avskärmar sig alltmer ifrån männen. jag börjar bli alltmer orolig för den stackars killen ute i den småländska bushen.....
:wai: :wai: :wai: ;D ;D ;D

Ja jag är Feminist. Jag tänker aldrig sänka mig så lågt som er neandertalare . Ni beter ibland som om ni saknar träklubban att använda på erat "fruämne", för att sedan dra hem henne i håret..

.
"Gazton " sa:
Vad jag menar är att jag säger inte emot att kvinnor i större utsträckning tycker om att shoppa.
Men, medans kvinnorna springer och letar i olika butiker efter bästa priset på bästa kvaliten på tex våra kalsonger.. Så sitter kanske vi på närmaste pub och drar en bärs. Sen drar vi till en Datorbutik och köper värsting datorn, sen har dom ju ett bra pris på den där Gps:en vi trånat efter.

Och jag tycker vi har mer koll på pengarna innan vi handla, ser längre fram om det går.
Sen köper ofta kvinnor lågpriskrafs när vi vill ha bra varor, tur är väl att alla inte är lika.
Ölen får stå för andra, inte mig, tar hon butiksrundan kan jag njuta av naturen, olika.
Neandertalare e nog du som bara vill hälla i halsen eller något att tugga, försök leva,
för livet är mer än mat o dricka. Naturen e underbar var du är.

"kjell.t " sa:
.
Och jag tycker vi har mer koll på pengarna innan vi handla, ser längre fram om det går.
Sen köper ofta kvinnor lågpriskrafs när vi vill ha bra varor, tur är väl att alla inte är lika.
Ölen får stå för andra, inte mig, tar hon butiksrundan kan jag njuta av naturen, olika.
Neandertalare e nog du som bara vill hälla i halsen eller något att tugga, försök leva,
för livet är mer än mat o dricka. Naturen e underbar var du är.

Ja det är ju i naturen du hör hemma bland bananerna, använd flintan och fixa dig en rejäl klubba. 8)

"Gazton " sa:
Ja det är ju i naturen du hör hemma bland bananerna, använd flintan och fixa dig en rejäl klubba. 8)

;D ;D ;D
Kan bara hålla med, trivs med bananerna och det finnes många sorter, dessa gillar ju även thaikvinnan, men flintan blir till dig för ingen vettig kvinna vill he en som bara sitter i baren och dricker om du inte betalar henne.

"legolas " sa:
ja vi killar tar till alla tricks i denna värld för att få oss "ett litet". Och Gazton har verkligen sänkt nivån här.... Fan håll huvudet hög och krusa inte "krösamaja".. ;D ;D ;D ;D

Om du bara visste vad jag får ligga som feminist....Kvinnor ser inte det som ett hinder, tvärt om. :thumbsup:

Men jag har börjat vänja mig vid att flertalet här inte fattat detta. Hålla huvudet högt? Ja det skulle jag gärna göra om jag inte skämdes så förB-annat över alla neandertalare som tycks kräla hit 8)

"kjell.t " sa:
;D ;D ;D
Kan bara hålla med, trivs med bananerna och det finnes många sorter, dessa gillar ju även thaikvinnan, men flintan blir till dig för ingen vettig kvinna vill he en som bara sitter i baren och dricker om du inte betalar henne.

När det kommer till barer och att betala för kvinnligt sällskap, så är jag 100% säker på att du vet mer om det än mig.

"Gazton " sa:
När det kommer till barer och att betala för kvinnligt sällskap, så är jag 100% säker på att du vet mer om det än mig.

Där vill jag inte svara emot!!!!
Med mitt lilla spritintag har jag säkert sett och mins mer än ni som lever i barerna, ser du jag
tillhör inte de som behöver betala för sig. Tycker synd om dig ;D
Thaikvinnor som andra föredrar en snygg :eek: och trevlig nykter man, inte ölmage som bara är i vägen

"kjell.t " sa:
Där vill jag inte svara emot!!!!
Med mitt lilla spritintag har jag säkert sett och mins mer än ni som lever i barerna, ser du jag
tillhör inte de som behöver betala för sig. Tycker synd om dig ;D
Thaikvinnor som andra föredrar en snygg :eek: och trevlig nykter man, inte ölmage som bara är i vägen

Inte ens värt att kommentera eftersom du inte vet något om min fysiska status.
Förövrigt tycker jag inte att du ska kommentera huruvida folks ölmagar är i vägen eller inte.

Ps. Du går från klarhet till klarhet.. Bra gjort under den här korta visiten du gjort

Skillnaden mellan kvinnor och män är ganska uppenbara, rent fysiskt.. I övrigt så är skillnaden det vi gör den till

Vi lever på 2000 talet, visst, folk över en viss ålder har kvar det gamla "Tänket" men tänk om vi all skulle se bortom det så skulle vi se att skillnaderna är väldigt marginella.

Att flickor och pojkar uppfostras olika i barnaålder är ett faktum som inte går att förneka.
( Bilar och krigsleksaker för pojkar, och gulliga rosa kök och Barbie för flickor)

Men om man ser bortanför det så inser man ganska snart att vi är mer lika än olika. 8)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
961
anonymous
A

Tillbaka
Topp