Mäns våld mot kvinnor verkar vara ett problem i Kina.

Ibland undrar jag om du menar allvar eller om du bara trollar?
Vilka är det som vill begränsa argumentationen här på forumet?
Jag tycker här argumenteras det hej vilt i var och varannan tråd.
Men vi får väl hoppas militär och säkerhetstjänsten gör sitt jobb i höstens presidentval ;)
Öhhhh? Jag säger som Janne Josefsson när han intervjuade Özz Nujen, du skojar va?

• Love
Reactions: Nox
Normalt sett så brukar moderatorer (åtminstone i andra forum) göra en notering att rubriken har ändrats. Sedan har kanske inte alla tid att glo på internet 24/7.
Jag är inte heller inloggad dygnet runt.
Men jag gjorde samma misstag som du och det var innan någon upplyst om att rubriken hade ändrats.
Och det tog hus i helvete.:)
Det är tydligen väldigt viktigt det här med rubriker.

Jag är inte heller inloggad dygnet runt.
Men jag gjorde samma misstag som du och det var innan någon upplyst om att rubriken hade ändrats.
Och det tog hus i helvete.:)
Det är tydligen väldigt viktigt det här med rubriker.
Nu var det IL som startade tråden och då ska den granskas i minsta detalj. Hade IL varit SD-anhängare eller pattayafanatiker så hade ingen brytt sig, eller om det varit någon mer anonym som skriver ett par inlägg som startat tråden så han nog ingen heller brytt sig.

Nu var det IL som startade tråden och då ska den granskas i minsta detalj. Hade IL varit SD-anhängare eller pattayafanatiker så hade ingen brytt sig, eller om det varit någon mer anonym som skriver ett par inlägg som startat tråden så han nog ingen heller brytt sig.
Om man har satt i system att vrida och vränga, klipa och klistra så det skall passa in politiskt, sätta rubriker som inte stämmer med artikeln, många gånger inte läsa hela artikeln innan man postar når förvrängt får man räkna med mothugg.
Att en person får det mer än andra beror ju på att han har satt detta i system...
Som sagt han sprider fake news med sina rubriksättningar om folk inte går in i länkarna och läser själv.

Om man har satt i system att vrida och vränga, klipa och klistra så det skall passa in politiskt, sätta rubriker som inte stämmer med artikeln, många gånger inte läsa hela artikeln innan man postar når förvrängt får man räkna med mothugg.
Att en person får det mer än andra beror ju på att han har satt detta i system...
Som sagt han sprider fake news med sina rubriksättningar om folk inte går in i länkarna och läser själv.
Ja det är väl möjligt men jag fattar i att folk orkar hålla på, jag skulle också vilja ifrågasätta inlägg många gånger men jag har varken tid lust eller behov av att att göra det men jag är ju jävligt bra perfekt och duktig i alla fall :)

Tror tyvärr inte man blir lyckligare av det i längden. Jag personligen måste göra något med händerna/kroppen, skapa något för att vara tillfredsställd. Bara glida runt fixar inte jag längre stunder.
Inte jag, märker när man läser att du gillar det, jag blir mest bara uttråkad för länge på samma plats, annars är jag rätt lat och hobby har jag aldrig fastnat för ;)
Men jag hade kunnat tänka mig bli uppassad, körd till mitt jetplan, körd till nytt hotell var 3dje dag för lite variation.
Sen när jag tröttnar på det kan jag köpa nåt nytt ;)

Inte jag, märker när man läser att du gillar det, jag blir mest bara rastlös för länge på samma plats, annars är jag rätt lat och hobby har jag aldrig fastnat för ;)
Men jag hade kunnat tänka mig bli uppassad, körd till mitt jetplan, körd till nytt hotell var 3dje dag för lite variation.
Sen när jag tröttnar på det kan jag köpa nåt nytt ;)
Du skulle passa med min fru :laugh2: Hon stannar inte länge på samma ställe. Skall alltid någon annan stans. Hon skapar inte ett skit förutom hål i min plånbok och huvudvärk (för mig):laugh2:
Fan! Skall vi byta kärring! :laugh2:

Man måste fortfarande göra något och värdefull sysselsättning är svårt att köpa sig. Vet inte varför men det säger min erfarenhet

Håller med helt. Klart det behövs ekonomi till trygghet och för att göra livet enklare men man bör så gott man kan göra sig mentalt mindre beroende av pengar. Jag vet, svårt som fan men att bara jämföra sig med de som har det bättre är knappast vägen framåt.
Inget svårt att göra av med pengar men att bara konsumera för att få tiden att gå är nog inte det viktigaste i livet.

Har man förbannat mycket stålar bör man nog inte överglänsa, risk man blir en måltavla.

/ SatanG

Håller med helt. Klart det behövs ekonomi till trygghet och för att göra livet enklare men man bör så gott man kan göra sig mentalt mindre beroende av pengar. Jag vet, svårt som fan men att bara jämföra sig med de som har det bättre är knappast vägen framåt.
Inget svårt att göra av med pengar men att bara konsumera för att få tiden att gå är nog inte det viktigaste i livet.

Har man förbannat mycket stålar bör man nog inte överglänsa, risk man blir en måltavla.

/ SatanG
Mycket av min ”rikedom” ligger i vad jag gör och inte vad jag tjänar. Min lön betalar dock för det jag vill göra möjligt. Ett exempel, jag har 3 motorcyklar som binder upp kapital ca 600kkr. Kan inte köra på dom samtidigt men dom uppfyller olika syften. Många frågar mig hur jag orkar hålla sådan puts på dom hela tiden. Det är ingen fråga om orka det är en sysselsättning för mig och gör mig tillfredsställd. Spika och förbättra huset är också tillfredsställande. Nyss utförde vi en totalrenovering av huset. Det var ett för stort jobb för mig själv att utföra och anlitade proffs och använde mina pengar. Dyrt som fan men pengarna jag stoppade in ökade ju värdet på huset minst lika mycket. Hjälpte hantverkarna flera gånger och dom blev så pass impade att dom ville hyra in mig. På helgerna behöver jag inte lämna tomtgränsen. Finns massor att göra. Frugan drar så snart hon vaknat. Där är vi sjukt olika.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp