Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det kommer bara bilder fram till fredagkväll denna veckan, sedan blir det ett uppehåll i 1 månad då jag ska befinna mig i Thailand på semester, och kommer således ej sitta och lägga upp bilder när jag är där.
Då var det dags att uppdatera med flera bilder från Thailand, och vi fortsätter från Chiang Mai, men inga flera blommor nu, utan lite allmänna bilder från gatan osv.
Jag rekommenderar er med många bilder att skaffa plats på ett webhotel och ett domännamn. En se adress kostar en hundralapp och plats på webhotel är överkomligt.
Det finns ett program som skapar bildgallerier som heter JALBUM, är svenskt och gratis. Mycket lätt att använda. Jag är sjukskriven för tillfället och kan hjälpa hågade att komma igång.
Se exempel med bilder från Filippinerna här. www.sirone.se/carisa
Testar lite och ser om detta är bättre, så sidan ej blir så tung att ladda. då kanske min sida försvinner för att ersättas med länkar på olika platser och så kan det bli flera bilder.
Jag fortsätter med att lägga in lite mera bilder och fixar det sista med de andra.
Kommer i andra format och utseende under sommaren.
Bilderna som finns nedan kommer från Golden triangle.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.