Naken falang vandrade omkring i Pattya och greps av polis.

Google AI är.bra.

Då kan man stanna upp till ett år, inte bara ett par månader som du hävdade innan.

Jag kommer satsa på visa exempt, 60 dagar tursin visum fritt. Då är man inte Turist .

Osäkert om man får för affärer då bara, återstår att se!

Screenshot_2025-10-01-16-54-21-166_com.opera.browser-edit.webp
Glöm inte en kvicksilver termometer bara.

Bästa pris på flygbiljetter är 10/10 och 11/11.
Först till kvarn gäller.

För många år sedan var det någon på MPR som redogjorde för hur man gick till väga.
Jag minns bara att det var en mängd papper.
Sen fanns det om jag minns rätt ett krav på någon form av investering för miljoner.
Mer kan jag inte om detta.
Men fråga @Atom när han är inne här,,Jag tror han kan ge dig dom svar du vill ha.
Han har ju bott i Thailand många år.
Jag menar att det låter ju lite knepigt.
Om man ska betala för något så borde det följa med några förmåner, eller är dom bara raka och ärliga.
Vi är korrupta och har rymliga fickor, betala eller försvinn!

Men herregud alltså, ärligt talat tror du fortsatt att du är den ende som vart på landet i Thailand!?
Trots att många på forumet bor på landet i Thailand så tror du fortsatt att du med dina turistveckor har mest erfarenhet därifrån.
Jag tror ingenting men jag borde kanske varit tydligare.
Ryssar, det kan nog gå 5 månader utan att du ser en ryss på landet, även indier och kineser.
Ja någon ryss har jag aldrig träffat på när jag varit i exfruns hemby (Chaiyaphum provinsen långt ute i buschen med ca 4 mil till närmsta 7/11) Två tyskar som försvann kort efter att dom bekostat en sjyst kåk. En norrman var var ihop med byns förmögnaste fnask. Han försvann också när han kom på att han inte var ensam på flotten. Träffade på Hästen en gång på Tesco inne i Chaiyaphum city. Det är alla utlänningar jag träffat på alla mina besök i Isaan under drygt 15år. Visst har jag sett några på en annan Tesco ca 4mil från byn, förövrigt närmsta storköp. Men dessa har jag inte pratat med men inte var det ryssar eller araber (käg) i alla fall.

Det är då man ska köpa biljetter, inte åka.
Det gör man senare.

Superreor och kampanjer är till för att göra ett klipp.
Vem vill inte åka till halva priset?
Jag gör det ofta..

Hör med pappa och mamma.
Vilka flygbolag är det som har rea på Thailands biljetter den 10/10 och 11/11?

Vi kan åka från Arlanda Göteborg eller Köpenhamn!

Eller alla smartphones och ljudanläggningar som inte fanns för 25-30 år sedan.
Men allt finns i broderns fantasivärld.
Fast det var väl det det inte gjorde, fanns smartphones och ljudanläggningar.

Men jag vill minnas att alla barer hade ljudanläggningar även för 30 år sedan. Minns en bar där det satt en kille och var DJ med kassettband, hade två deck som han mixade emellan.

Ja Kronborg på Soi Diana är nog fasen identiskt.

När öppnade de @Gottland ?

IMG_20240418_190702.webp
Cafe Kronborg did not always look like this. When Bjarne opened the bar with a friend 27 years ago after having to shut down their bar, Nyhavn, further down the street, there was not much decoration to see. Slowly, the walls have been filled little by little until the place looks like a mix between someone’s private home and an antique shop.

Cafe Kronborg did not always look like this. When Bjarne opened the bar with a friend 27 years ago after having to shut down their bar, Nyhavn, further down the street, there was not much decoration to see. Slowly, the walls have been filled little by little until the place looks like a mix between someone’s private home and an antique shop.

Härligt med Google.

Reser du ofta med det?

Till Thailand reser jag ofta men inte med Google.
Fast nu gjorde du det, till Cafe Kronborg.

Gå förbi nästa gång du åker till Thailand istället, ta med dig brodern så slipper ni resa med Google.

De blir inte fler av de gamla ställena som är kvar.

Hasses Softrock slängde in handduken.

Jans Bar and Guest house lika så.

Och det är inga nya som axlar manteln efter dem vilket är ganska naturligt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp