Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nä ingen panik. Gjorde mitt första dyk utan problem men hade så sjuk hjärtklappning. Så snart jag kom upp spydde jag som en räv. Hade supit i typ tre dygn.
Han förstod ju det själv, även Svenskar vill inte tappa ansiktet ibland, är min bäste polare och officielt har han dykt vad våra polare vet, innofficielt fick han stanna på hotellet och ta en massage.
Gjorde nytt försök att träffa ”flickvännen” på kvällen efter dyket och nya dojor inköpta
Hon jobbade på en liten bar som låg på en stickgata till soi djet. Skulle ju visa några kollegor runt Pattis först men lovade henne att komma. Vi friskade ju bra på väg mot som hok
Han fick panik i poolen, men skulle ändås med ut, eftersom vi köpte ihop så var vi paret, tog hand om varann.
Jag såg hur han balla ur i poolen och ville inte dyka med han, men inte lätt att säga till sin bäste polare.
Men han visste ju själv så kom på kvällen, jag mår inte så bra kan inte följa med imorrn.
Vsr lättnad för mig och resten, löst smidigt, no hard feelings...
Det är så att risken för lungsprängningen är just maximal vid sk "prova på dyk"...tryck skillnaden är som störst från ytan o vår atmosfär o en meter under eller bara doppa huvudet med dykke styrsel i panik. Om man blir i panik, spotta inte ut andnings munstycket för allt i världen. Detta har inget med sk dykarsjuka att göra utan ren enkel hyperbar dykkeri medicin
Vi jobbade oss upp från Pattaya thai. När vi kom till soi hok var vi bra på arslet men på den tiden bar nästan tjejerna oss fram. Kom till sjuan, soi djet.. försökte hitta flickvännens bar där jag varit så många gånger men var för packad att hitta just då. Mina kollegor undrade hur jag kunnat turista runt dom en hel dag i Pattis men inte hitta en bar som jag varit på förr
Det är så att risken för lungsprängningen är just maximal vid sk "prova på dyk"...tryck skillnaden är som störst från ytan o vår atmosfär o en meter under eller bara doppa huvudet med dykke styrsel i panik. Om man blir i panik, spotta inte ut andnings munstycket för allt i världen. Detta har inget med sk dykarsjuka att göra utan ren enkel hyperbar dyker medicin
Nu vet jag inte men 1m under, atmosfärstrycket på 1m.
Hoppar man i vattnet eller tar ett vanligt dyk, 1 m är väl 0,1 bar i vattentryck?
Så den 1 m under?
Polaren led av kaustrofobi och börja sparka av sig simfötterna, han själv såg inte att han panika, bara ta av mig bara ta av mig ja fixar, men han hamnade i ett helt hjärnstillestånd och kunde inte tänka själv under ytan
Det slutade med att vi satte oss på en bar någonstans på sjuan. Ringde flickvännen och lämnade mobilen till bartendern och bad honom förklara var vi var så flickvännen fick söka upp oss istället. Hon var glad att se mig men smått upprörd efter att försökt få till en träff i tre dagar
Det slutade med att vi satte oss på en bar någonstans på sjuan. Ringde flickvännen och lämnade mobilen till bartendern och bad honom förklara var vi var så flickvännen fick söka upp oss istället. Hon var glad att se mig men smått upprörd efter att försökt få till en träff i tre dagar
Hoppar man i vattnet eller tar ett vanligt dyk, 1 m är väl 0,1 bar i vattentryck?
Så den 1 m under?
Polaren led av kaustrofobi och börja sparka av sig simfötterna, han själv såg inte att han panika, bara ta av mig bara ta av mig ja fixar, men han hamnade i ett helt hjärnstillestånd och kunde inte tänka själv under ytan
Nope, finska jag hade som 2nd, amerikanska som lärde, Ban diving.
Stavar jag fel men Ampru eller hur det stavas, (visa hjälp,) polare som hade och han tipsa.
Så den 1 m under?
Nä inte den tjejen. Hon var go och djäkligt trevlig men jag träffade senare hon som är min fru idag.
Hur som så släppte hon mig inte ur sikte nu när hon äntligen fått tag på mig
hela firman skulle åka och panga lite puffra. Åkte till en shooting range nära Jomtien på Dark side. Man åker korsningen upp där Långeman blev påkörd. BMW ligger i den korsningen.
Vi pangade och hade kul. Skulle åka vidare ned till stan men när vi klev på flaket på pickisen så kände jag mig inte 100. Sade att dom får köra mig till huset först. Såklart en omväg men ett bra beslut. Så snart jag kom innanför dörren så säckade jag. Så djäkla magsjuk så jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Min första magsjuka i Thailand
Likt fågel Fenix reste jag mig ur askan och in i elden igen
Blev en helt galen natt på Walking street också även den resan
Mer om den senare nu måste jag sova.
Likt fågel Fenix reste jag mig ur askan och in i elden igen
Blev en helt galen natt på Walking street också även den resan
Mer om den senare nu måste jag sova.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.