Naken falang vandrade omkring i Pattya och greps av polis.

Inte enbart stolliga faranger som befolkar stan.

Minns en thailändsk kvinna som ofta dök upp på soi 7 och 8 i mitten av 90 talet.Hon var alldeles kritvit i ansiktet och gick och mumlade för sig själv.

Tjejerna i barerna kallade henne för ghost och brukade skämta om att henne borde du ta shortime.

Hon såg riktigt raggig ut.

Gick rykten om att hon jobbade undercover åt polisen.
Har bild på henne någon stans.

Vaknade ett par timmar senare i sängen på övervåningen, naken från midjan o nedåt och hittade byxor o kallingarna liggandes kvar på toan.
Hehe, varför får jag den här bilden framför mig? :rolleyes:

untitled1.jpg

Hej

Ännu en naken falang gripen i Pattaya.

Naked Foreigner Found Wandering Around On Pattaya Beach​

By Goongnang Suksawat
Sunday, 30 July 2023, 1:01

1690695482687.jpeg

A unidentified naked male foreigner who was found walking near Pattaya Beach in the early morning was arrested and taken to the Pattaya police station.

Mvh isan lover

Hej

Ännu en naken falang gripen i Pattaya.

Naked Foreigner Found Wandering Around On Pattaya Beach​

By Goongnang Suksawat
Sunday, 30 July 2023, 1:01

1690695482687.jpeg

A unidentified naked male foreigner who was found walking near Pattaya Beach in the early morning was arrested and taken to the Pattaya police station.

Mvh isan lover
Deportera fanstyget + några års blacklisting.

Hej

Mer om den senaste nakne mannen som polisen grep i Pattaya, polisen vet fortfarande inte vem han är och vill ha hjälp ifrån allmänheten att identifiera honom.

Pattaya-News-5-Naked-foreign-tourist-agitates-public-on-Beach-Road.jpg
Police were finally able to subdue the incoherent unidentified foreign man who walked around Beach Road stark naked. He was taken away from public view as quickly as possible.

Mvh isan lover

Mycket fördömande här , själv anser jag hela tråden är rent löjeväckande.

Om någon av Er har varit eller i värsta fall kommer att hamna i en livs situation där allt går överstyr så förstår ni självklart att ingen med vilja knallar runt naken på en publik strand i ett annat land. Han är antagligen utan pengar och framförallt utan medvetande om var han är eller vem han är.

Alkohol, droger, depression och tyvärr tyvärr allt för ofta en Gulafeber som tagit en vändning man inte klarar att hantera.

Killen behöver hjälp, och även om han inte kommer veta vad som står här kanske i alla fall någon av Er belackare samt TS kan ta sig en funderare på om empati och hjälp inte är vad personer i denna situation behöver.....

Mycket fördömande här , själv anser jag hela tråden är rent löjeväckande.

Om någon av Er har varit eller i värsta fall kommer att hamna i en livs situation där allt går överstyr så förstår ni självklart att ingen med vilja knallar runt naken på en publik strand i ett annat land. Han är antagligen utan pengar och framförallt utan medvetande om var han är eller vem han är.

Alkohol, droger, depression och tyvärr tyvärr allt för ofta en Gulafeber som tagit en vändning man inte klarar att hantera.

Killen behöver hjälp, och även om han inte kommer veta vad som står här kanske i alla fall någon av Er belackare samt TS kan ta sig en funderare på om empati och hjälp inte är vad personer i denna situation behöver.....
Självklart är det djupt tragiskt att han har hamnat i en så prekär situation. Det tror jag samtliga här är medvetna om, så även jag. Naturligtvis finns det en förklaring till stackarens situation men samtidigt är det svårt att avhålla sig från att göra sig lite lustig över det hela. Inget större fel i det trots allt.

Självklart är det djupt tragiskt att han har hamnat i en så prekär situation. Det tror jag samtliga här är medvetna om, så även jag. Naturligtvis finns det en förklaring till stackarens situation men samtidigt är det svårt att avhålla sig från att göra sig lite lustig över det hela. Inget större fel i det trots allt.

Ja så kan man ju se det, men för oss som varit där själva eller sett detta på mycket nära håll så finns det inget roligt i detta och om jag fattat det hela rätt biter verkligheten TS i röven.
Att driva med någon som har en beroende sjukdom går bra, men är det lika självklart att kunna göra det när någon har cancer, fått hjärnblödning eller har diabetes ? Nä jag tror inte det och......

Om mina informationer stämmer så hade denna man just diabetes och knallade helt sonika runt helt medvetslös vilket i slutändan som de flesta vet är dödligt. Två sockerbitar eller ett glas juice senare är man vipps tillbaka och kan se sig själv naken i tidningar och på ett forum nära.............. skitkul eller ??

Liknande trådar

Tillbaka
Topp