Naken falang vandrade omkring i Pattya och greps av polis.

Ja så kan man ju se det, men för oss som varit där själva eller sett detta på mycket nära håll så finns det inget roligt i detta och om jag fattat det hela rätt biter verkligheten TS i röven.
Att driva med någon som har en beroende sjukdom går bra, men är det lika självklart att kunna göra det när någon har cancer, fått hjärnblödning eller har diabetes ? Nä jag tror inte det och......

Om mina informationer stämmer så hade denna man just diabetes och knallade helt sonika runt helt medvetslös vilket i slutändan som de flesta vet är dödligt. Två sockerbitar eller ett glas juice senare är man vipps tillbaka och kan se sig själv naken i tidningar och på ett forum nära.............. skitkul eller ??
Som sagt, djupt tragiskt! Och i grunden tidningens fel som publicerar en sådan artikel.

Möjligt men jag är ingen läkare. Om diabetes yttrar sig så, borde det finnas 100 tusentals diabetiker som springer omkring nakna. Jag känner ingen, inklusive frugan som har diabetes. Kanske borde låsa in henne i huset?

Om du nu har diabetes omkring dig skall du vara glad att du aldrig sett någon på väg in eller i sockerkoma........

Har väl egentligen ingen betydelse vilken sjukdom han har "???

Lika synd om honom ändå, för han har väl inte skadat någon annan än sig själv, eller ? Och Thailändska lokal-blaskor outar vad och vem som helst det har jag själv, livs förändrande mycket tråkig erfarenhet av :'(, några av Er vet.

min källa angående Diabetes är andra hands källa, så ta detta med en nypa salt f.n.

Senast ändrad:
Om du nu har diabetes omkring dig skall du vara glad att du aldrig sett någon på väg in eller i sockerkoma........

Lika synd om honom ändå, för han har väl inte skadat någon annan än sig själv, eller ? Och Thailändska lokal-blaskor outar vad och vem som helst det har jag själv, livs förändrande mycket tråkig erfarenhet av :'(, några av Er vet.

min källa angående Diabetes är andra hands källa, så ta detta med en nypa salt f.n.
Fråga en Thailändare om dom tycker synd om honom, du får ett gapskratt som svar, det är bara Sverige som haver Svenska krusbär.

Senast ändrad:

Om han är diabetiker borde han veta att blanda insulin och stora mängder alkohol kan få allvarliga konsekvenser, är man bra packad så känner man inte av att blodsockret blivit för lågt, jag tar aldrig insulin när det är dags att öppna flaskan och det är inte bra det heller om det blir för ofta.

Hej

Nu är det ju ett antal nakna män som polisen har gripit och visst kan någon av dom ha diabetes men knappast alla, det finns säkert andra förklaringar också.

Mvh isan lover
Ja och ??

Personligen skiter jag fullständigt i om det var droger, alkohol eller någon annan sjukdom. Om det så vore miljontals zombieliknande nakna män som vandrade omkring så hade varende en av dem behövt hjälp. Hjälp inte fördömande.

Ja och ??

Personligen skiter jag fullständigt i om det var droger, alkohol eller någon annan sjukdom. Om det så vore miljontals zombieliknande nakna män som vandrade omkring så hade varende en av dem behövt hjälp. Hjälp inte fördömande.
Fattar du inte att personen/na i fråga hade tagit droger, och då pratar jag inte om cannabis. Har du varit i landet överhuvudtaget?

Ja och ??

Hej

Att en del av dessa är i behov av hjälp eller vård stämmer säkert, men samtidigt kan man ju förstå att Thailändarna blir upprörda, att det blir en nyhet och att polisen griper dessa nakna män.

Mvh isan lover

Hej

Att en del av dessa är i behov av hjälp eller vård stämmer säkert, men samtidigt kan man ju förstå att Thailändarna blir upprörda, att det blir en nyhet och att polisen griper dessa nakna män.

Mvh isan lover

Well, "en del" ??

Personligen anser jag att varenda medvetslös nakenvandrare behöver hjälp och i första läget är det ju polisen som tar det akuta. Så inget nytt där.

"Thailändarna blir upprörda" :unsure::rolleyes::laugh::laugh:, om detta hänt nästan var som helst annars än på Beach Road i Pattaya hade Thailändare nästan blivet lite upprörda, men både IL och jag vet, bara lite upprörda.
MEN nu hände detta som sagt på Beach Road i Pattaya och om inte staden helt förändrats sedan de nästan 10 år jag bodde där och mitt senaste besök i Höstas. Ja då är knappast en naken man i Pattaya något som stör Thailändare, men tydligen dig IL.

Fan du är en skärpt kille som gör allt för att smälta in i horkvarteren :)

Så många visslingar och sexyman tillrop har jag aldrig hört varken före eller efter.

Gick halva åttan ungefär och in på seven där jag köpte kondomer.

Minns att expediterna dom kvinnliga skrattade gott åt det.

Det var tur inte polisen såg mig.

Anledningen var att mina kläder hade darlingen lagt i tvättvattnet.

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp