Naken falang vandrade omkring i Pattya och greps av polis.

Vet inte om han hade det, men om man kan läsa Engelska så framgår det ju att han var stenad o_O
"The woman told police that her husband had started smoking marijuana heavily at around 3am."

Hon ville väl inte att han skulle bli kastad i finkan (cannabis är lagligt i Thailand). Det var ju en engelsman som fick ett spel för någon vecka sedan och kastade ut kylskåp och resten av möblemanget ut på gatan från sin condo. Skyllde på cannabis men vid blodprov visade det sig att han hade inga spår efter cannabis, men däremot methamphetamin. Jag tror att detta var fallet i den här historien.

Har väldigt svårt att förstå vad det har för betydelse vad som gjort att trådens huvudman knallade runt naken i en stad där merparten av besökarna faktiskt tagit sig för att vara nakna så mycket det går. Både män och kvinnor :)

Empati handlar ju om att sätta sig in i andra människors problem och anledning till varför de inte mår bra.
Många orkar inte med det och föredrar hånleende eller dömande kommentarer, i alla fall tills de själva en dag vaknar upp i samma skit, har sett många gå den vägen, speciellt faranger i Thailand. Thats life.

Hej

Mer om den senaste nakne mannen som polisen grep i Pattaya, polisen vet fortfarande inte vem han är och vill ha hjälp ifrån allmänheten att identifiera honom.

Pattaya-News-5-Naked-foreign-tourist-agitates-public-on-Beach-Road.jpg
Police were finally able to subdue the incoherent unidentified foreign man who walked around Beach Road stark naked. He was taken away from public view as quickly as possible.

Mvh isan lover
Han går i folkedrakten til Pattaya , den ser slik ut.

Varför lägger du in den länken? Den postades redan igår här i tråden och det är denna tysks olycka det frossas i nu.
Hej

En anledning kan ju vara att jag befinner mig på en fotbollscup och inte har haft tid att läsa alla inlägg.

Men jag tror att du kommer att överleva denna dubbelpost, är du väldigt upprörd så får du väl kontakta Admin och be dom radera den, det kan ju kanske göra så att du blir på bättre humör.

Mvh isan lover

Hej

En anledning kan ju vara att jag befinner mig på en fotbollscup och inte har haft tid att läsa alla inlägg.

Men jag tror att du kommer att överleva denna dubbelpost.

Mvh isan lover
Nä det är tydligen viktigare att skicka vidare denna smaskiga nyhet som är gammal istället för att läsa vad som postats tidigare och vad som är relevant.

Nu får vi i alla fall dubbel gotta oss åt tyskens olycka och misär.

Var det inte en tysk som för ett halvår sedan som fick totalspel efter att ha rökt på ihop med kvällens dam, det också i Pattaya. Slängde ut tvn genom fönstret och vrålade, men han var dock inte naken:laugh2:

Hej

Men jag tror att du kommer att överleva denna dubbelpost, är du väldigt upprörd så får du väl kontakta Admin och be dom radera den, det kan ju kanske göra så att du blir på bättre humör.

Mvh isan lover
Du vet, forumsnuten gillar att gotta sig när han hittar något att klaga på. Inget att fästa särskilt stor vikt vid.
Att sedan benämna tyskens belägenhet för olycka vet jag inte om jag håller med om. Såvida skiten han rökte trycktes in i käften på honom och dom hjälpte honom att dra i sig det med tvång.

Du vet, forumsnuten gillar att gotta sig när han hittar något att klaga på. Inget att fästa särskilt stor vikt vid.
Att sedan benämna tyskens belägenhet för olycka vet jag inte om jag håller med om. Såvida skiten han rökte trycktes in i käften på honom och dom hjälpte honom att dra i sig det med tvång.
Var det inte diabetes? :laugh2:

Om du hade läst artikel om Engelsk mannen som rökt crack, vilken läggs i en gång varje dag ovan i tråden, så hade så sett att han var stressad över stämningar och åtal som väntade honom där hemma.

Samhällets olyckbarn således.

Tråkigt förvisso men det är trots allt fel metod att röka på sådant.
Kan man inte hantera stimulantia bör man låtabli. Det finns de som inte kan hantera alkohol också.

Jag har dock en människosyn som värnar alla människors lika värde, oberoende av livssituation, och anse vård och inte fördömmamde är rätt väg att gå.

Kan man inte hantera stimulantia bör man låtabli. Det finns de som inte kan hantera alkohol också.

Jag har dock en människosyn som värnar alla människors lika värde, oberoende av livssituation, och anse vård och inte fördömmamde är rätt väg att gå.
En sådan människosyn har jag också. Men jag har mycket svårt att acceptera droger och narkotika i alla dess former. Knark och knarklangare har ställt till med så oerhört mycket elände och gör det fortsatt. Genom att nyttja droger göder man kriminalitet och gäng. Alkohol räknar jag inte som en drog på samma sätt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp