Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Naken falang vandrade omkring i Pattya och greps av polis.
Det är dom Thailändska myndigheterna som håller koll på och redovisar hur många Ryssar det är på ex.vis Phuket och jag tror mer på myndigheternas uppgifter än dina egna.
Men fulla Ryssar brukar ju hamna i lite märkliga situationer så visst kan det vara en Ryss.
Det är dom Thailändska myndigheterna som håller koll på och redovisar hur många Ryssar det är på ex.vis Phuket och jag tror mer på myndigheternas uppgifter än dina egna.
Men fulla Ryssar brukar ju hamna i lite märkliga situationer så visst kan det vara en Ryss.
Ryssarna är inte jämt fördelade i Phuket det borde till och med du begripa. Där jag bor är det tunt med utlänningar över huvud taget. Med statistik kan man bevisa det mesta.
Ryssarna är inte jämt fördelade i Phuket det borde till och med du begripa. Där jag bor är det tunt med utlänningar över huvud taget. Med statistik kan man bevisa det mesta.
Ja det finns ju statistik över antalet inkommande Ryssar per månad från TAT och antalet Ryssar som vistas där på olika typer av visum från Immigration, samt att Ryssar är den största gruppen utlänningar som köper sig ett boende där, att ryssarna är överrepresenterade när det gäller kriminalitet på Phuket o.s.v, hävdar du att dessa uppgifter från dom olika myndigheterna inte stämmer ?
Och om så är fallet undrar jag vilka uppgifter myndigheterna går ut med som det är du bestrider och på vilken grund du ifrågasätter myndigheternas uppgifter gällande antalet Ryssar på Phuket ?
Då tolkar du väldigt fritt (som vanligt). Bättre att utgå från det som står, och tolka mindre.
Resonemanget syftar inte på trovärdigheten hos myndigheterna, utan på trovärdigheten hos den som använder myndigheterna som källa (dvs du i detta fallet). Där ibland är de det sannaste som finns, medan när det inte passar så är de korrupta. Vi är vana vid det.
Att som du ställa en insinuant fråga, och innan den du frågar fått svara på den startar du ett långt resonemang som om det låg nån sanning i din fråga, är väldigt fult. Du målar upp en bild som baseras på dina egna antaganden, och som det i detta (och de flesta) fall inte ligger nåt i. Men det vet du ju allt om. Fult är det iaf att pracka på andra åsikter de inte har.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.