Naken falang vandrade omkring i Pattya och greps av polis.

 
Hej

Du drar också lite märkliga slutsatser, får man fråga hur du kom fram till detta med tanke på mitt inlägg?

Att en utlänning har sex till allmän beskådan under färd är väl något han och hans partner får ta ansvar för själva.

Mvh isan lover
Du tycker att det är lämpligt att uppmärksamma här så därav min kommentar.
 
Hej

Du drar också lite märkliga slutsatser, får man fråga hur du kom fram till detta med tanke på mitt inlägg?

Att en utlänning har sex till allmän beskådan under färd är väl något han och hans partner får ta ansvar för själva.

Mvh isan lover
I Thailand är allt möjligt.
Behöver inte vara olika kön.

Det behöver inte vara lämpligt att sprida fördomar om landet.


FB_IMG_1726723831676.jpg
 
I Thailand är allt möjligt.
Behöver inte vara olika kön.

Det behöver inte vara lämpligt att sprida fördomar om landet.


FB_IMG_1726723831676.jpg
Hej

Att allt är möjligt i Thailand håller jag med om och därför blir jag sällan förvånad över vad som presenteras i nyhetsflödet, men lite ovanligt och annorlunda är det nog även på Phuket att utlänningar har sex helt offentligt under färd.

Mvh isan lover
 
Hej

Att allt är möjligt i Thailand håller jag med om och därför blir jag sällan förvånad över vad som presenteras i nyhetsflödet, men lite ovanligt och annorlunda är det nog även på Phuket att utlänningar har sex helt offentligt under färd.

Mvh isan lover
Ibland så ser man många motsägelser i Nyhetsflödet från Thailand.
ena dagen så blir någon bötfälld för att ha glömt ta på sig tröjan. nästa dag okej att ha sex offentligt.
 
Ibland så ser man många motsägelser i Nyhetsflödet från Thailand.
ena dagen så blir någon bötfälld för att ha glömt ta på sig tröjan. nästa dag okej att ha sex offentligt.
Hej

Det är väl också lite av Thailand i ett nötskal, även lagar och regler tolkas lite som dom vill av enskilda poliser och tjänstemän, även lokalt tolkar man och tillämpar lagar lite som man vill. Detta gäller väl egentligen det mesta i Thailand.
Just detta ställer ofta till det lite för dom falanger som är tvärsäkra på att lagen gäller, tolkas och hanteras lika överallt, så är det ju absolut inte.

Mvh isan lover
 
Hej

Det är väl också lite av Thailand i ett nötskal, även lagar och regler tolkas lite som dom vill av enskilda poliser och tjänstemän, även lokalt tolkar man och tillämpar lagar lite som man vill. Detta gäller väl egentligen det mesta i Thailand.
Just detta ställer ofta till det lite för dom falanger som är tvärsäkra på att lagen gäller, tolkas och hanteras lika överallt, så är det ju absolut inte.

Mvh isan lover
Japp. När jag satt å en bar sist i vintras på en soi i Pattaya och kollade vilka motorbikes polisen stoppade så var det ju bara faranger. De har egen lag.
 
Dom stoppar aldrig IL trots att han kör berusad men det kan ha att göra med att dom tror han är thai för farang gräver inte diken i Thailand.
Hej

Min relation till den lokala polisen har jag ju själv byggt upp under dom senaste 27 åren och visst stannar dom mig någon gång men då för att snacka lite skit och ibland bjuda på whiskey eller öl vid en kontroll. :)

Jag vet att detta är något som många falanger bl.a du hatar att höra, men så fungerar det på landet där alla mer eller mindre är släkt med varandra och umgås med varandra dagligen.

Mvh isan lover
 
Japp. När jag satt å en bar sist i vintras på en soi i Pattaya och kollade vilka motorbikes polisen stoppade så var det ju bara faranger. De har egen lag.
Själv klarat mig förbi många gånger pga att är farang känns det som.
Tycker annars det stoppas rätt jämt, dock har jag märkt att kontrollerna inriktar sig på fordonstypen för dagen och frugan har sagt att så är det.
Tex att stoppas bara pickup, nästa gång bara moppe, nästa bara bil....
Iaf ute på huvudvägarna.
Och inne i Pattaya är det bra att dom kollar utlänningarna extra, dom kör ofta som dårar med gasen i botten på 2 hjulingar.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp