Naken falang vandrade omkring i Pattya och greps av polis.

Nu har du efter någon vecka på detta forumet gett flera kängor till TS av denna tråden.
Finns det någon anledning?
Vad har TS gjort dig på detta forumet?
Vad jag kan läsa i denna tråden så gottar sig inte TS i farangen som går naken i pattaya. Gör du? Visa vad jag har missat.
Det var du som har gett dig på en del i tråden om att det var synd om farangen som hade diabetes.
TS la ett inlägg om att mannen var anonym och polisen ville ha tips om vem han var.
Du och dina källor visste men ville tydligen inte tipsa polisen. Men tydligen visste ni inte , men komma hit och tala om för andra medlemmar hur man ska tänka och bete sig går bra.
Jag talar absolut inte om hur någon skall bete sig sig och ja, jag känner väl IL sedan typ 20 år och andra forum. Att jag sedan reagerar starkt på trådar som dessa har ju att göra med min bakgrund och att jag idag hjälper just Faranger i situationer likt denna. Jag har som jag antytt sett nära vänner och bekanta dö i liknande situationer, och ja, ja skrev vänner, flera tyvärr.
Angående TS så råkade jag se längst ned i rubriken Liknande trådar och där var det många farang trådar, nästan samtliga startade av denna TS. Så ja, jag har helt annorlunda syn i mycket angående IL, MEN han har också likt jag tonat ner sig så då kanske du förstår hur det lät förr ;) .

Men jag ser vad du skriver och mina källor hade fel, likt den lokalradio station han arbetar på, jag skrev dessutom väldigt tydligt att detta inte var säkert.

För säkerhets skull............Förlåt IL :'(

Hej

Naked Russian tourist goes berserk in Naklua neighbourhood​

By Pattaya Mail
November 10, 2023

Pattaya-News-2-Naked-Russian-tourist-goes-berserk-in-Naklua.jpg
Security personnel subdue and restrain the burly Russian tourist after a rampage in Naklua, where he harassed and assaulted local residents.

PATTAYA, Thailand – Local authorities swiftly responded to distress calls on the evening of November 7, as a Russian male tourist in his 30s, found in a state of undress, faced accusations of harassing and assaulting residents in the Naklua 16 neighbourhood.

Eyewitnesses reported the disturbance, describing the foreign tourist’s aggressive behavior and attempts to assault people in the vicinity. Security personnel subdue and restrained the burly Russian tourist before transferring him to a local hospital for medical evaluation and necessary treatment. The nature and extent of injuries sustained by both the suspect and any victims were not reported.

The police are conducting thorough investigations to determine the full details of the incident and to gather evidence. It remains unclear whether the tourist was under the influence of substances or if there were other factors contributing to his aggressive behaviour.

Mvh isan lover

Hej

Naked Russian tourist goes berserk in Naklua neighbourhood​

By Pattaya Mail
November 10, 2023

Pattaya-News-2-Naked-Russian-tourist-goes-berserk-in-Naklua.jpg
Security personnel subdue and restrain the burly Russian tourist after a rampage in Naklua, where he harassed and assaulted local residents.

PATTAYA, Thailand – Local authorities swiftly responded to distress calls on the evening of November 7, as a Russian male tourist in his 30s, found in a state of undress, faced accusations of harassing and assaulting residents in the Naklua 16 neighbourhood.

Eyewitnesses reported the disturbance, describing the foreign tourist’s aggressive behavior and attempts to assault people in the vicinity. Security personnel subdue and restrained the burly Russian tourist before transferring him to a local hospital for medical evaluation and necessary treatment. The nature and extent of injuries sustained by both the suspect and any victims were not reported.

The police are conducting thorough investigations to determine the full details of the incident and to gather evidence. It remains unclear whether the tourist was under the influence of substances or if there were other factors contributing to his aggressive behaviour.

Mvh isan lover

Många ryssar som har lägenheter i det området numera så han har säkert inte hamnat där av en slump.

BTT

Hej

Så kan det ju vsra men han borde nog ha på sig lite kläder när han går ut. :)

Mvh isan lover

Inte första gången fulla ryssar skämmer ut sig i Pattaya.

Bråk i olika lägenheter hör tydligen till vardagen för många ryssar.

När jag var nere i Pattaya förra gången var det en rysk tjej som bad mig om att få låna min mobil för hennes kille hade slagit henne och sen stuckit ifrån henne.

BTT

Hej

Rysk turist går till nakenattack i svenskparadiset​

THAILAND
Publicerad 14 nov 2023 kl 08.12, uppdaterad kl 11.50

Jagar och slår folk på gatan
En rysk turist skapade uppståndelse i Pattaya, Thailand när han gick runt naken på gatan och slog ner invånare. Enligt lokala medier tog det 10 minuter för poliserna i området att omhänderta mannen.

Mvh isan lover

Hej

Rysk turist går till nakenattack i svenskparadiset​

THAILAND
Publicerad 14 nov 2023 kl 08.12, uppdaterad kl 11.50

Jagar och slår folk på gatan
En rysk turist skapade uppståndelse i Pattaya, Thailand när han gick runt naken på gatan och slog ner invånare. Enligt lokala medier tog det 10 minuter för poliserna i området att omhänderta mannen.

Mvh isan lover
Två ryssar på samma dag altså!

O de har väl 90 dagar nu.......

Hej

Nude awakening: Foreigner filmed naked on Phuket hotel balcony​

Petch PetpailinPublished: 16:59, 10 September 2024| Updated: 16:59, 10 September 2024
1 minute read

Nude awakening: Foreigner filmed naked on Phuket hotel balcony

Photo via Facebook/ เบส ซาโจ้

A foreign man caught the attention of locals in Phuket after he was seen talking on the phone as naked as the day he was born on a hotel balcony. He continued to stand naked even after realising he was being filmed by a Thai man.
A Facebook user, เบส ซาโจ้ (Best Sajo), shared a video of the foreign man in his “birthday suit” on Saturday, September 8, with the caption, “Don’t zoom in! Good vibes at Patong today. I’m sick of seeing this.” The video garnered many likes, shares, and comments from netizens, especially locals in Phuket.

Mvh isan lover

Hej

Petch PetpailinPublished: 16:59, 10 September 2024| Updated: 16:59, 10 September 2024
1 minute read

A foreign man caught the attention of locals in Phuket after he was seen talking on the phone as naked as the day he was born on a hotel balcony. He continued to stand naked even after realising he was being filmed by a Thai man.
A Facebook user, เบส ซาโจ้ (Best Sajo), shared a video of the foreign man in his “birthday suit” on Saturday, September 8, with the caption, “Don’t zoom in! Good vibes at Patong today. I’m sick of seeing this.” The video garnered many likes, shares, and comments from netizens, especially locals in Phuket.

Mvh isan lover
Jag känner bara att man behöver ju inte titta åt det hållet. Det finns väl annat att titta på.

Men sen e jag ju 25% finne också

:)

Hej

1 minute read

Mvh isan lover
Det är säkert en ryss eftersom det dräller av dem här enligt dig.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp