Overstay, nu kom reglerna.....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Han är mutad han är för bråkig så han får inte skriva på det forumet 5555 ;)

"cumulus " sa:
Ganska kul inlägg, men lögnaktigt förstås. Varför ljuger du? Min gamla kärring skiljde jag mig ifrån 1977, och inte tittat bakåt sedan dess...

Dig har jag ALDRIG talat med i något sammanhang mer än att jag läst dina inlägg i olika frågor... Jag känner dig inte alls, och du känner inte mig alls heller för den delen.

Så du har inte hört någonting, du LJUGER, hoppas att detta inte blir en vana, eller är det försent att hoppas på den grejen?
cumulus/hästen...
Du har bättre "självförtroende" än en stridspilot om man ska gå på det du säger....Jag får inte det att gå ihop med din hälsa och ekonomi!
Vad får du luft ifrån?

555555 nu börjar det ju bli riktigt trevligt här ;D ;D ;D
Kom igen Hans, ge gnägget en känga till 55555

Akta dig Hans "Hästbett" gör onte som fa... om det tar illa ;D ;D ;D

En och annan spark kan även utdelas .................. ;)

Men nog anser jag att det ljugs en del , jag valde själv att inte skriva mer på det forumet , om jag sen blev bannad i min frånvaro vet jag ej ,men det är tydligt att "travaren " på något sätt anser att det saknas något på hemmaplan ............. ::)

Nog är det märkligt att vuxna människor älskar att sitta i sandlådan och kasta grus på varandra. Jag trodde i min enfald att detta hör barnaåren till. Att sen ett visst ök har slitit sig från sin box i hemmastallet och skapar oro är beklagligt.
Jag är kanske inte Guds bästa barn själv alla gånger men jag försöker vara snäll även om det kan misslyckas ibland.

"Caesar " sa:
Nog är det märkligt att vuxna människor älskar att sitta i sandlådan och kasta grus på varandra. Jag trodde i min enfald att detta hör barnaåren till. Att sen ett visst ök har slitit sig från sin box i hemmastallet och skapar oro är beklagligt.
Jag är kanske inte Guds bästa barn själv alla gånger men jag försöker vara snäll även om det kan misslyckas ibland.

Hahaha, det är mitt fel att ni kastar skit på mig och mest på varandra då? Hahaha... Så din ovänskap med Ubon är mitt fel. Phontas uppträdande gentemot Baboo är mitt fel och Hans Svenssons/Bsons kommentar gentemot Hans Svensson/Bson är mitt fel? Hahahaha....

Allt är naturligtvis inte ditt fel, det är inte ens fel att två träter. En hel del tjafs här är med glimten i ögat men du är inte speciellt känd för att inneha den där glimten. Ditt gnäggade skapar oro, så är det bara.
Nu är det dags att fortsätta jobba har nattarbete för tillfället.

"cumulus " sa:
Han skriver ju att han skall kontakta en advokatfirma som skall fixa workpermit, sätta upp ett bolag som fungerar i Thailand samt ett lämpligt VISA för denna sak.

I dessa tider efter militärkuppen, så grattis om man tror att man kan mygla som man gjorde innan. Risken är att man stöter patrull innan man ens har börjat.

Sök dig ett riktigt fungerande VISA och se om du kvalificerar för detta först, annars är det ju ingen ide´att fortsätta.

VISA kan jag fixa lätt iaf. tack vare att man e gift och har barn. Men eftersom vi skickar rätt mycket grejer till Thailand nu så kan det va bra att ha företag för detta ändamål, så man inte får stå till svars personligen för om ngn kund smugglar med ngt tex.
Ingen aning om 80k e mycket eller inte, jag vet iaf att jag behöver ngn advokat som jobbar med att fixa dessa saker till faranger och inte bara någon som gör det första gången, och så att man kan få det förklarat så man förstår vad och varför man skall skriva på vissa papper.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp