Skottlossning 1 död.

Exakt detsamma, hur får du det till exakt samma att hon skulle lyckas sälja huset till 2 olika utlänningar under tiden Norrmannen är i Norge.
Och samtidigt bo kvar i huset.
Hur blir det exakt samma som att en Thaigubbe har flyttat in ;)

Hej

Det som är samma är väl att en falang blir blåst av en kvinna och förlorar allt.

Mvh isan lover

Hej

Det som är samma är väl att en falang blir blåst av en kvinna och förlorar allt.

Mvh isan lover
Ja att faranger och Thailändskor blir blåsta är väl en sak.
Men det finns ju olika typer av historier.
Men har 2 utlänningar köpt samma hus, betalt för det och kvinnan bor kvar så förtjänar dom att bli blåsta.
I Norge pratades det om att folk skulle få tillstånd för att flytta utomlands och att man skulle kunna bli nekad om att man inte kunde ta vara på sig själv.
Hade väl vart på sin plats här ;) och det måste ju vara riktiga stolpskott Joker umgås med, för alla dessa som råkar ut för allt det här beskriver han ju som sina vänner.

Exakt detsamma, hur får du det till exakt samma att hon skulle lyckas sälja huset till 2 olika utlänningar under tiden Norrmannen är i Norge.
Och samtidigt bo kvar i huset.
Hur blir det exakt samma som att en Thaigubbe har flyttat in ;)
Det handlade om allt skit som händer , som du gärna påstår är lögner , utan att ha speciellt mycket kunskap verkar det som , ingen ide att konversera med dig Pan Pan ,, snällt uttryckt så är du bra märklig ibland .

Ja att faranger och Thailändskor blir blåsta är väl en sak.
Men det finns ju olika typer av historier.
Men har 2 utlänningar köpt samma hus, betalt för det och kvinnan bor kvar så förtjänar dom att bli blåsta.
I Norge pratades det om att folk skulle få tillstånd för att flytta utomlands och att man skulle kunna bli nekad om att man inte kunde ta vara på sig själv.
Hade väl vart på sin plats här ;) och det måste ju vara riktiga stolpskott Joker umgås med, för alla dessa som råkar ut för allt det här beskriver han ju som sina vänner.
Är du dum eller , Norrmannen umgicks jag väl för fn inte med , Han fick hjälp av mig genom polisen , Hur är det med läsförståelsen :rolleyes: Han hade ett Hus med en Thaikvinna , Han var i Norge , åkte ner och fann huset tomt och låst . Tog kontakt med min snutpolare som fick fram att kvinnan var uppslukad någonstans i spenaten (Isaan ) Under tiden Norrmannen ar i Norge har hon sålt det två ggr till olika faranger , så nu var det summa tre faranger som hade betalat för huset .. Men hon hade dragit med summan av två stycken försäljningar, Var detta så förbannat svårbegripligt

Det handlade om allt skit som händer , som du gärna påstår är lögner , utan att ha speciellt mycket kunskap verkar det som , ingen ide att konversera med dig Pan Pan ,, snällt uttryckt så är du bra märklig ibland .
Bra att vi har nåt gemensamt iallafall då jag tycker du är en väldigt märklig karl med ;)

Liknande trådar

A
Svar
8
Visningar
1 K
G
A
Svar
0
Visningar
3 K