Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Måste ändå tacka alla här i TS...jag lever mest ensam i skogen men trivs bra. TS uppfyller många stunder det man saknar tillsammans på krogen oavsett ämne så finns en glimt i ögat,hahaha
Måste ändå tacka alla här i TS...jag lever mest ensam i skogen men trivs bra. TS uppfyller många stunder det man saknar tillsammans på krogen oavsett ämne så finns en glimt i ögat,hahaha
Ja lite kul tillåter även så kallade moddar som är drabbade av yrsel. I mitt fall så pass kraftig att det är dags att ställa sig i regnet, borsta tanden och sedan krypa ner till teerak. Måste köra henne till jobbet imorgon.
Ja lite kul tillåter även så kallade moddar som är drabbade av yrsel. I mitt fall så pass kraftig att det är dags att ställa sig i regnet, borsta tanden och sedan krypa ner till teerak. Måste köra henne till jobbet imorgon.
Nu skall jag trolla mig upp i bingen, blir utflykt till Gällstad köpcenter imon. Har hört att dom har fina golfkläder där å Dick, trollspöt har jag låst in
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.