Största trollet!

Det
Så nu, ska folk från MPR förstöra vårt forum?
Undrar vilka som är troll.

Det kan ni nog tacka Surin P3 och Nicholas och dom andra moderatorerna på MPR som tycks ha fått någon form av avstängningsanfall just nu.
Brodern blev tydligen avstängd för att han publicerat ett meddelande från Clion på det öppna forumet.

Sen vet jag inte om "folk" från MPR kan kallas för troll?

Däremot är det nog så att dom som är intresserade att diskutera och läsa om Thailand och som blir avstängda från andra thaiforum givetvis letar sig in på nya forum.
Inget konstigt med det.

SYSTERN

imagesAJMG5I24_1.jpg
Vilka är dessa gubbar? Är det skip och Ulfan när dom diskutera Corona om 10 år:)

Det

Det kan ni nog tacka Surin P3 och Nicholas och dom andra moderatorerna på MPR som tycks ha fått någon form av avstängningsanfall just nu.
Brodern blev tydligen avstängd för att han publicerat ett meddelande från Clion på det öppna forumet.

Sen vet jag inte om "folk" från MPR kan kallas för troll?

Däremot är det nog så att dom som är intresserade att diskutera och läsa om Thailand och som blir avstängda från andra thaiforum givetvis letar sig in på nya forum.
Inget konstigt med det.

SYSTERN
Ingen rättvisa där inte, läste en fylletråd där forumsvärldens största stjärna inte hade råd att åka hem.
Någon Tommy som la ut PM från clion, men slapp avstängning.

Finnar skyddar väl andra finnar.

SYSTERN

Sen har ju MPR alltid varit ett lite märkligt forum där sprit glorifieras.

Ju fullare på forumfesterna ju mer applåderas det från olika håll och alkoholisten Clion höjs till skyarna som forumets nationalidol.

Lite Bellmanvarning över det hela.

Studerar man bilder från olika forumfester framgår det ju att det ofta är en sorglig samling som dyker upp i olika parker med sprit och öl och korv.
Men bilden av det glada gänget har ju den senaste tiden rämnat efter bråken kring Clions hemresa.
Många av herrarna mår nog inte så bra och tidens tand har börjat gnaga på dom.

SYSTERN

Bitter troll var ett nytt ord för mig.
Bra där Finnen!Vi röstar på största Bittertrollet med!
Ubon ä ett ”Bittertroll”:nod:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp