SV: Vad är det som gör våra thai-fruar/flickvänner så mycket bättre än vi trodde

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bara å hälla på riktig flaska och en gnutta lim i korken så blir det som att öppna en oskuld ;D

Lycka till Birger med allt!! :)Och grattis till en förstående fru i "torrtider!! :nod:

Areeya

Vet inte om detta är halvt OT men.
Som ledarn skrev tidigare i tråden, det kan vara kontrasterna.
Åkte med tjejen på en större landsväg med två filer åt varje håll.
Jag tyckte att dom gjort fint i vägrenen mellan filerna med mycket blommor planterade.
Kommenatren från tjejen var: men man kan ju inte äta dom, blir fortfarande full i skratt när jag tänker på det

Känner igen kommentaren från min fru ibörjan när jag köpte blommor till sommarstugan ... men de går ju inte äta ... nu har hon ändrat sig :)

"Berralund " sa:
Hugaligen och tala inte om den isande kalla tystnaden, BRRRR. Jag ryser vid blotta tanken! :o

Exakt Andrejs!!

Haha, ang tysta leken har jag gjort klart från början att en stund e ok men är hon tyst för länge så sticker jag. Man måste lära dem att tåla lite och inte tjura för skitsaker. A och O för att få en harmonisk relation är att man kan ignorera struntsaker för precis alla gör misstag i mellanåt och man måste inte slänga sig över och hacka så fort man får chansen.
Många sätter alltför stor prestige i att reda ut vems fel det var, det leder sällan till något positivt. Är det en skitsak så bättre att bara glömma att det har hänt.
Folk som till varje pris måste få rätt har det nog fruktansvärt jobbigt.

Vad är livskvalitet?
Att vara sur å grinig eller att vara glad och positiv...

Jag skulle vilja leka den leken men klarar det inte nån lång stund.
Jag har så svårt att inte få prata så det blir jag själv bara som blir lidande om jag är tyst. :)

"Kycklingen " sa:
Jag skulle vilja leka den leken men klarar det inte nån lång stund.
Jag har så svårt att inte få prata så det blir jag själv bara som blir lidande om jag är tyst. :)
Är det någon som blir tacksam om du är tyst? :):):)

"FA " sa:
Varför tror folk att skribenten är dum i huvet när dom läser inlägg?
Är det för att man känner andra som man känner sig själv eller vad?
Det handlar inte om att vara dum eller smart, det handlar om att visa respekt för andra människor och då väljer man inte ett sådant uttryck, inte om man bryr sig om sitt språk och människan man talar om.

Det uttrycket avslöjade respektlöshet, så talar man om sina djur.

Dessutom så "fostrar" inte jag min fru. Vi delar ett liv på lika villkor.

"Sir One " sa:
Är det någon som blir tacksam om du är tyst? :):):)

Den som får "skavsår" i öronen skulle nog vara glad om jag är tyst, men jag är säker på att om jag mot förmodan klarar av att vara tyst ett antal timmar så skulle han tycka det vore tråkigt :)

"mackes " sa:
Det handlar inte om att vara dum eller smart, det handlar om att visa respekt för andra människor och då väljer man inte ett sådant uttryck, inte om man bryr sig om sitt språk.

Det uttrycket avslöjade respektlöshet, så talar man om sina djur.

Nu får du lägga av mackes, vilket javla skitsnack.

Respekt är nåt jag verkligen är bra på och just därför som tjejerna lyssnar på mig men det bergriper du väl inte.

Det här javla sättet en del har här att tolka in att skribenten är dum i huvet är rätt tröttsamt, men som man känner sig själv känner man andra och det är väl därför..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp