"Berralund " sa:
Jag glömmer aldrig när frugan upplevde ett snöfall för första gången, det var en obetalbar syn. Ögonen var stora som tefat. Men att handla på ICA var självfallet också en stor grej.
Lycka till än en gång Poontus.
jag förstår inte riktigt grejen med ICA / ICA Maxi
skillnaden mellan Tesco Lotus och ICA Maxi är inte stor alls, mycket av varorna är "samma" med viss variation.
min tjej reagerade inte på något sätt alls i någon butik.
enda var att hon ville gå ett varv och se vad som finns först innan .
då har himlens färger varit mer fascinerande, eller sträcket/"molnen" som blir efter ett flygplan (det blir visst inte så i Thailand?)
--
vi ha gjort hindersprövningen på skv, dock 4 veckors handläggningstid.
men vi får se hur det blir med det, hon var precis sur i 36 timmar och knappt pratade med mig.
"problemet" var att jag hade köpt för mycket grejer, hon spårade ur efter att vi varit på auktion och fyndat lite möbler till vrakpriser,
Huset jag har är nyköpt, jag saknade soffa i vardagsrummet, köksmöblerna var lånade möbler som jag inte gillade och ett rangligt bord.
Men i samband med köpet på auktionen så rann det över för henne, jag har ju behövt köpa mycket verktyg också då fönsterna måste målas och vi ska tilläggsisolera vinden samt inreda vinden.
Men hon anmärkte även på att jag la ner för mycket mat utan att tänka efter i kundvagnen. Återigen nytt hus, tomt skafferi, tomt kylskåp och tom frys.
Det var så att min farsa frågade om förhållandet var i fara och min morsa grät efter att hon pratat med henne.
Hon är på bättre humör nu men vi får se hur det går