Tar du en snaps till julmaten?

Tar du dn snaps till julmaten?

• Ibland

Röster: 1 7.7%
  • Beror på om jag är hemma eller inte

Röster: 2 15.4%
  • Nej

Röster: 5 38.5%
  • Ja

Röster: 5 38.5%

• Totala väljare
    13

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej, ingen snaps i år. Jag skall nämligen köra bil till och från julfirandet, det är ju nästan hopplöst att få tag på en taxi. :xmas_smiley:

I år ska jag till min mamma på dagen och där lär det inte bli någon snaps :)
Jag får ta den senare under dagen.

Ne inte en, jag tar gärna både 4 och 5, men dock kritvita månader då jag jobbar, så inget snapsande detta år.

ska fira med mor o far o vänner det blir en nyckter helg en vän är nycker alkolist samt bror perjodare, så det blir ingen julsnaps.

Inte idag i dag blev det bara thai käk men i morgon blir det nog på norsken på soi 13/1

Norskt julbord usch, pinnekött, får i kål, bakala, nä Norskt Julbord är ingen höjdare.

Har bara varit på ett Julbord i Pattaya/Jomtien när du kör ner för backen till Jomtien ligger det en restaurang på vänster sida med Svenskt Julbord kommer inte ihåg vad stället heter men var riktigt bra. Antagligen fullbokat då jag var där hade dom 3 sittningar bokade en vecka innan och fanns bara få platser kvar på 1 sittning resten uppbokat. Och det blev en julsnapps med.

Nej, jag dricker inte snaps. Typiskt att ölgänget ska dricka även på en kristen helig helg som julen också.

"SLU. " sa:
Nej, jag dricker inte snaps. Typiskt att ölgänget ska dricka även på en kristen helig helg som julen också.

Ja det ær nog dom enda som dricker på Julafton, måste kænnas hemskt før dig att behøva læsa vad såna barbarer tar sig till på dessa heliga helgdagar førstøra før alla fina kristna mænniskor som alldrig gjør en fluga førnær.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
51
Visningar
4 K
L

Tillbaka
Topp