Vad tar ni med?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Jo-Be " sa:
Roffe!

Om du tar omvägen till CARREFOUR i Pattaya, granne med FOODLAND, så i mejeridisken kan du finna KAVLIS produkter och även andra ARLA produkter som du kanske skulle behöva i ostväg, men det finns en baksida av det hela, dessa har jäkla höga priser jämfört med LOC.
Men om man måste njuta av livets godbitar så kan man skämma bort sig, lite då och nu!! :D

Min CARREFOUR butik i Chonburi city, har vissa Arla och andra kända EU produkter som säljs i LOC, så du kommer inte lida nöd...
Du är en klippa samlar på mej all info
Tack

"legolas " sa:
Ja våran Jo-Be är en klippa, en välgödd klippa efter allt spring i Arlas disk i Chonburi.... hahaha!!! ;D ;D ;D

Har hört av känd skribent/källa(Gnägget själv)att berörd person själv har ökat i klippstorlek, medan personen som nämns i denna text har minskat i omkrets, så en viss avundsjuka kan märkas i skribentens text över att inte lyckats bevara sin omformation i naturligt skick... ;) ;) ;)

"Jo-Be " sa:
Har hört av känd skribent/källa(Gnägget själv)att berörd person själv har ökat i klippstorlek, medan personen som nämns i denna text har minskat i omkrets, så en viss avundsjuka kan märkas i skribentens text över att inte lyckats bevara sin omformation i naturligt skick... ;) ;) ;)
:upanddown: :beer: :upanddown:

Ja du det lär nog inte bli så mycket saker denna gång, förutom datorn och lite annat smått och gott. Jag lurar på att skaffa en Slingbox och testa om jag kan få tag i en bra internettlina.
Annars så är det alla goda råd och tips som jag samlat på mej som ska undersökas.
Vill veta om man kan få det man önskar eller om jag ska tänka om ang. det goda i livet mat :D :D

Jag vet vad jag saknar mest. Det är vanliga Pelargoner (blommor).
Så det tar jag med några plantor av. Har kollat och det ska vara OK.
Och så förstås en redig osthyvel och en vanlig visp. Har inte lyckats hitta det där nere.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
51
Visningar
4 K
L

Tillbaka
Topp