Ubon bygger en farm....

Samet

Forumräv
Mitt flyg tycks fortfarande fungera, men dom har ändrat min bokning av sittplats, och nu undrar jag över anledningen till detta...

Dear Valued Customer,
..
Due to operation reason THAI would like to inform that your seat has been changed from 70H to 63D on TG985/Apr 2020/ Bangkok (BKK) - Stockholm (ARN). You may select your preferable seat 48 hrs. before flight departure at manage my booking via Manage My Booking | THAI Online Check-In | Thai Airways International
Troligen har de bytt flygplanstyp.

TG985 är ingen standard flight mellan BKK-ARN, så antagligen har de satt in en annan maskin för att få hem folk. Kanske en mindre?

Skicka mig ett PM med lite mer info skall jag kolla upp det åt dig.

TS73

Forumräv
Det är ingen myt med kräkmedel. Fanns många alkoholister som drack all sprit förr i tiden. Nu kan man bara köpa ren sprit utan tillsatser om man har intyg från Socialstyrelsen och kan bevisa hur den används och hur mycket.

Tobie

Nedtystad
Dricker du T-Röd är det "inbyggt" kräkmedel. Men ej tillsatt.

Och nej, sila i en limpa funkar inte (orkar inte leta efter källa :) )

TS73

Forumräv
Det är ju inte kräkmedel i sprit som säljs på Systemetbolaget men i typ handsprit är det. Många tror att det är kräkmedel i vodka men det är ju en myt.

TS73

Forumräv
Bra svar på en "syning"... :rolleyes:
På det härifrån tror man ju på Youtube om säker källa. Att googla lite skadar inte och man kan lära sig något nytt.

Om jag säger att mjölk är vit kommer någon gnälla om källa. Den bästa källan hittar man själv. Orkar inte med att vara lärare för vuxna. :D

Holmen

Forumräv
Funkar visst att sila fulöl i en limpa, för det har jag sett på tv, när "läraren" Robert Gustavsson i ett utbildningsprogram på tv,
visade hur man kunde göra, funkar med en strumpa också, så det vet jag.
På femtiotalet funkade det med barkis. Strumpa vet jag ej möjligt om den är en månad gammal, så den har fått i sig mycket fotsvett

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
;)
Att ändra från spouse-visa hos Immigration, se det gick inte, välkommen åter när det är 1 månad kvar av tiden på ditt visum,
kan bli så att man blir helt strandsatt här, vilka 2 Provinser har man stängt ner, kan 1 vara Buriram?, sitta 2 veckor i karantän?
nej tack, stänger man ner Bangkok, så lär det bli så att man kommer till Bangkok, sitta 2 veckor i karantän innan man får
tillåtelse att besöka flygplatsen, och flyga ut från Thailand, kanske nya regler på Arlanda, välkommen till 2 nya veckor i karantän.
Svenskar är välkomna hem, @Ubon räknas nog som svensk, så välkommen hem;)

Ubon

Forumveteran
;)
Svenskar är välkomna hem, @Ubon räknas nog som svensk, så välkommen hem;)
Jag är stolt att kunna säga, jag är svensk...

attt kunna komma hem, är en sak, nu när jag läser den ena skriften efter den andra är jag osäker på om detta kommer att ske
i närtid, på detta forum så läste jag en text som förebådade att nedstängningen kan fortgå i 18 månader? så det Ubon gör
nu, är att planera för en ofrivillig bortavaro om 18 månader plus ytterligare tid...

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Jag är stolt att kunna säga, jag är svensk...

attt kunna komma hem, är en sak, nu när jag läser den ena skriften efter den andra är jag osäker på om detta kommer att ske
i närtid, på detta forum så läste jag en text som förebådade att nedstängningen kan fortgå i 18 månader? så det Ubon gör
nu, är att planera för en ofrivillig bortavaro om 18 månader plus ytterligare tid...
Svenskar hindras aldrig att komma hem, det är i så fall brist på flyg som kan sätta käppar i hjulet. Finns bara flygstol kan @Ubon vara lugn och njuta av flygresan. Och det sägs att våren skall anlända på allvar kommande veckor. :)

Topp