Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

 
Belöning efter dagens strapatser.

20240618_163257.jpg
 
Denna veckan har jag druckit lite öl varje kväll.
Men vart strategisk, bara köpt 3 öl per kväll, druckit dom sent på kvällen och kollat på tv och när sista vart slut så har ölförsäljningen stoppat.
Så även om man vart sugen vart det inget öppet alkoholställe i närheten.
Kunnat slappa med några öl framför tv:n när dom andra lagt sig utan att bli full och må bra på morgonen.
 
Då har "Midsommardrickat" anlänt med Bring, dessa två måste beställas och har ca. två veckors väntan.

IMG_20240620_182400.jpg


Det ska bli så spännande att prova Cutty Sark:en som är en. 50% och Sailor Jerry är tillverkad i ära av Norman Collins 1911 - 1973, en tatuerare som på Hawaii hade sin Tattoo"shop" under WW2.

IMG_20240620_182552.jpg



Nu blev "Midsommarhelgen" genast mer roligt!!
@JBK.Ltd.
 
Då har "Midsommardrickat" anlänt med Bring, dessa två måste beställas och har ca. två veckors väntan.

IMG_20240620_182400.jpg


Det ska bli så spännande att prova Cutty Sark:en som är en. 50% och Sailor Jerry är tillverkad i ära av Norman Collins 1911 - 1973, en tatuerare som på Hawaii hade sin Tattoo"shop" under WW2.

IMG_20240620_182552.jpg



Nu blev "Midsommarhelgen" genast mer roligt!!
@JBK.Ltd.
Jag blir imponerad om du klarar att dricka så starkt efter din operation. Jag blir stupfull så det känns bäst att avstå.
 
Jag blir imponerad om du klarar att dricka så starkt efter din operation. Jag blir stupfull så det känns bäst att avstå.

Hahaha! Nej! För tusan! @Berralund
Samma, likadant för mig också, det går inte att hälla i mig sprit i mängder, men ett glas då och nu funkar okej.
Sen är kul att hitta något udda som Systembolaget kan skaffa fram på deras hemsida.
Och jag kan säga att ett glas med 6 cl. Cutty Sark, var mer än väl, smak & lukt var spännande att upptäcka dofter av pommerans & apelsin, kola o.s.v.
Sen är man tillbaka på jobb, så det blir till att sköta sig, är för gammal att börja om med att ta nytt körkort, om "Farbror Blå" skulle ställa frågor om intag av drycker...

@JBK.Ltd.
 
Senast ändrad:
Fast vi var flera som tyckte ombord då han gick ner 14kg på en månad inför operationen, varför inte fortsätta på den vägen istället för operera?
Exakt! Varför operera en kroppsdel det inte är fel på. Oftast sitter det i huvudet och få rätt rådgivning men idag så löser man det lätt med en operation. Tror dock att @JBK.Ltd. även hade problem med magmunnen eller något åt det hållet minns inte riktigt.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp