Vad händer med Norwegian just nu? Är flyget till Thailand inställt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ha en riktigt trevlig resa nu Janne och hälsa till Nong Bua. Ser fram emot en berättelse och bilder, man kan ju alltid längta dit i varje fall.

Ha en riktigt trevlig resa nu Janne och hälsa till Nong Bua. Ser fram emot en berättelse och bilder, man kan ju alltid längta dit i varje fall.
Det ska det bli lite av, kommer inte till Nong Bua förrän om ca två veckor, se om jag ser ert hus på vägen. Låg det efter stora vägen in mot Nong Bua när man kommer från type Khon Kaen?

Det ska det bli lite av, kommer inte till Nong Bua förrän om ca två veckor, se om jag ser ert hus på vägen. Låg det efter stora vägen in mot Nong Bua när man kommer från type Khon Kaen?

Nej det lär du inte se. Ligger i en liten by 30 km sydväst om Nong Bua i en liten by utanför Si Bun Rueang. :)

Senast redigerad av en moderator:
Nej det lär du inte se. Ligger i en liten by 30 km sydväst om Nong Bua i en liten by utanför Si Bun Rueang. :)
Ok, hoppas vi inte åker så fel :) Vi åker nog 2an sen ner vid Ubolrantana, sjön tycker det är vackert där. Finns en fin restaurang där vid dammarna, blir kanske lunch där!

Japp, vi var ju där i somras. Det finns ett antal restauranger på flottar att välja på och det går ju fint att bada där. Gött!

Jag läste på DI att
Drygt 100.000 kronor per månad. Så mycket tjänar Norwegians kaptener, enligt flygbolaget. Men facket menar att siffrorna är överdrivna.

Det är lite synd om kaptenerna som måste klara sig på struntsummor. *ironisk*

nyapiloter-1.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
780
Anonym
A