Vackra thailändska vyer att beskåda

82005e2a137d6f461b8d752eff25e3d2.jpg
bad5db903294f4b76ea4241ddb02a8ad.jpg

Hur lång behöver man gå innan det blit knädjupt, verkar va en bit, 5m är det längre är det för långt.

Ja det verkar ju vara en bit. Ja jag får nog ta en sväng någon gång, har som sagt var aldrig varit där men jag tycker det verkar vara vackert!

Oftast är det vackert där men kan vara lite smutsigt åxå tyvärr ibland,ett minus är det är lätt att få in den fina sanden i lägenheten alltid något "problem"

Hur lång behöver man gå innan det blit knädjupt, verkar va en bit, 5m är det längre är det för långt.
Man får gå en liten bit men när det är lågvatten så är HH stranden bäst i landet att promenera på, helt klart en upplevelse men det ska vara rejält lågvatten, i Maj Juni är det helt suveränt.

Man får gå en liten bit men när det är lågvatten så är HH stranden bäst i landet att promenera på, helt klart en upplevelse men det ska vara rejält lågvatten, i Maj Juni är det helt suveränt.
Hatar att promenera på en sandstrand, den är ju ojämn!
Skall jag till stranden så är det bad och snabbt djup så man blir doppad som gäller.
Prommenerar gör man på asfalt och mellan hus där man har nåt att se på ;)

Ser ut som ebb, går vattnet ända upptill solstolarna när tidvattnet är som högst?
Jepp, det är bara halv ebb på bilden.
I HH skiljer det mer än 1.5m mellan flod och ebb och stranden är typ platt som en pannkaka.

Senast redigerad av en moderator:
Skall jag till stranden så är det bad och snabbt djup så man blir doppad som gäller.
Du har inte promenerat på HH stranden hör jag, den är allt annat än ojämn vid lågvatten, fast skön sand utan grus eller snäckskal.

Sandstranden är inte så ojämn trevligt med en promenad där tex kan man möta nåt att vila ögonen på .Asfalt och trafik finns det nära stranden om man önskar det:rolleyes::thumbsup:

Du har inte promenerat på HH stranden hör jag, den är allt annat än ojämn vid lågvatten, fast skön sand utan grus eller snäckskal.

Jonas tänker nog på strand med lös sand, tycker jag också är jobbigt är som att gå i djup snö men stranden där ser ju hårt packad ut och då är det skönt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp