Vad heter denna trudelutt?

Försöker få till takhögtalarna och lyssna på helloween.
Men dom är inte lätta, finner 20 bluetoth runt lgnhtn, finna vilken är min.

16356529557408196513007692103370.jpg
Om du provar att bryta elen till din Lgh så borde "dina" högtalare försvinna från listan då de tappar strömmen :cool:

Jag såg att @PanPan var tillbaka och kom genast på att jag hade ”lovat” att köra lite keeper of the 7 keys

Låten fastnar inte helt i huvudet på mig ännu (den måste cirkulera där först) så det är fortfarande lite klurigt med kompet.

Inspelningsstudion är inte den bästa och ljudet är från datorhögtalarna.

Lite missar och slarv bjuder jag på.
Måste nog spela den några gånger innan den sitter. Hela låten orkar jag inte med då den egentligen är tråkig att spela här hemma.

Jag såg att @PanPan var tillbaka och kom genast på att jag hade ”lovat” att köra lite keeper of the 7 keys

Låten fastnar inte helt i huvudet på mig ännu (den måste cirkulera där först) så det är fortfarande lite klurigt med kompet.

Inspelningsstudion är inte den bästa och ljudet är från datorhögtalarna.

Lite missar och slarv bjuder jag på.
Måste nog spela den några gånger innan den sitter. Hela låten orkar jag inte med då den egentligen är tråkig att spela här hemma.

5555 gött impad är jag....
Lyssnat par gngr nu.

Det är ju det typ vi hoppas. Ragson spelar Eddie Meduza också och då blir både jag och @PanPan glada!

Osäker på hur populär Eddie var i Norrland dock för oss småläningar är han fortfarande Gud.
Eddie va kung, polare knalla in till hans torp, kände inte varann, kom in för fan.
Sa härligaste gubbe han snackat med, men även han hade alkoholproblem.

Han var deppig i slutet om jag inte missminner mig dog han av en hjärtattack efter spelning på raggarklubb roadrunners på hisingen, han va lite roligare innan.

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar