I Nya Sverige får han försörjningsstöd.Vad har en Sudanes i pension?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
I Nya Sverige får han försörjningsstöd.Vad har en Sudanes i pension?
Dottern har ju jobb på en plattform i stavanger å enligt en svensk arbetskamrat så har dom nån 16 års gräns i Norge som verkar va viktig han har varit där i 14 år nu men om han jobbar 2 år till så skulle det göra en skillnad på över 4000 kr på pensionen.
Jag vet bara vad han hade berättat för henne för några dar sen å att han skulle jobba 2 år till innan pension för det just skulle bli den skillnaden tror väl också det måste ha med hans inkomst att göra känns orimligt hög skillnad annars.Har för mig att det var 10 års gräns, men det kanske är 16 år.
Jag har passerat bägge, så det är lugnt för min del.
Jag tar dock detta med 4000kr med en nypa salt. Det måste väl ändå vara beroende på inkomst och inte en fast summa.
Jo har en granne som tog sin Thaifru till Norge förra året just pga fru pensionen.I Norge har dom ju något som heter Frupension vet jag..
Det ska tydligen vara en ersättning som fruar till pensionerade Norrmän får..
Så om en Thailändska gifter sig med en Norsk pensionär och dom bor i Norge får hon också en peng..
Men har för mig att dom gjorde om hela pensionssystemet i Norge för 10-12 år sen..??
Vet många Norrmän som bodde på Koh Samui fick en stor försämring mot tidigare och många flyttade hem till Norge igen då mycket pengar "försvann" efter ändringen..??
I Sudan har han nog en kappsäck pengar.Vad har en Sudanes i pension?
Dom har samma system, en Sudanes får pension i förhållande till vad som inbetalts i avgifter.Vad har en Sudanes i pension?
Dom har samma system, en Sudanes får pension i förhållande till vad som inbetalts i avgifter.
En kamel in i avgifter ger en kamel i pension
Änkepension är en get
Men vilka resultat fikar du efter?
En genomsnittslön på folk som besöker Thailand? För något mer i den frågan är ju svår att få fram med både fastboende som turister skrivandes sina löner.....
Det vore ganska kul om man kunde få fram siffror på genomsnittspensionen, på de som bor här i Thailand, och se hur många av de så förhatliga fattig-pensionärerna det egentligen finns här, när snacket lagt sig..... Man kunde t.om dela upp det regionalt, så om Isaan hyser mer fattiga gubbs än typ Pattaya gör???
Ja och du verkar vara en trevlig kille, tänk va tangentbordet kan få hornen att växa...Eller varför inte en undersökning om hur mycket de faranger som bor i Chaiyaphum har , det är ju även det intressant , och sen jämföra med avskummet i Pattaya
Ja och du verkar vara en trevlig kille, tänk va tangentbordet kan få hornen att växa...
Få hornen att växa?Egna erfarenheter?Berätta gärna.Ja och du verkar vara en trevlig kille, tänk va tangentbordet kan få hornen att växa...
Har inte tänk så, kan det finnas så elaka personer ?Verkar som en del här söker info. om medl. för att sedan sprida detta i sitt .................
Bra att du slutar då, allt OKJag tänkte att jag skulle se om jag fick någon njutning av det , men det uteblev , blev bara en taskig känsla efter ,, så det gör jag inte om ,, Har du känt efter någon gång ? Tyckte inte det gav den kick jag trodde det skulle göra 555
Tack för visat intresse av min person, men tyvärr hyser jag inte desamma för din....Få hornen att växa?Egna erfarenheter?Berätta gärna.
Vadan denna negativa inställning?Kanske lite sent på kvällen?Sov sött och samla kraft mot en underbar morgondag!NattiTack för visat intresse av min person, men tyvärr hyser jag inte desamma för din....
Jo har en granne som tog sin Thaifru till Norge förra året just pga fru pensionen.
Undrar hur reglerna för garantipension ser ut i Norge..