Koh Kho Khao februari 2019

”Hyddor” för 2.000B
I detta orådet är det värt pengarna

3E573C37-3E0E-400D-9B44-F671051C56B0.jpeg

Jag köper att det är dyrare på öarna av naturliga anledningar. Men om det inte finns ngn tillströmning av turism så vilken fantasivärld lever folket i? KKK har absolut inget värde att vara så dyrt.
Koh Chang som oxå är en ö är prismässigt billig. Maten är vad jag tycker väldigt prisvärd när man kliver upp i klass.

[EDIT] Dieseln på KC kostade bara ngn satang mer än på fastlandet
Nä det är ju bara ursäkter för att få lägga på lite på priset ;)

@Gottland , visst är det en riktigt trevlig och underskattad plats på vår jord. En riktigt fin plats att ladda batterierna på. Ville bara göra platsen lite nyanserad så ingen blir besviken på när dom kommer dit om du förstår vad jag menar. En plats som är ett riktigt guldkorn nämns inte på forum;).
Synd att vi var på så tight schema så vi inte hade tid att besöka dig, för jag gillade verkligen hela Khao Lak kusten.

Frugan har 5 rai där ute ingen beach front , i närheten av Hapla beach. Tanken har slagit oss att bygga nåt där ute (för det är jävligt lugnt och skönt). Precis som du skiver så är det några jävla över priserna på beachen.
Rimligare priser vi färjeläget, sist käka där, helt ok och priset var inget jag reflektera över.
Nu ligger ju KKK ca 1- 11/2 timmes tur från Khao lak, inkl moppefärjan. Med bilfärjan kan det ta längre tid.
Så en dagstur från Khao Lak går ju fint om man inte vill bo där.

Liknande trådar

A
Svar
33
Visningar
2 K
A
A
Svar
58
Visningar
4 K