Använda onwardticket i syfte att få visum

Eller rättare sagt hade checkat in med 0 bagage innan. Fått boarding och plats.

Men varför måste jag bekräfta, jag behövde inget visa innan ankomst.
Nej, men du är unik som reser ut från Schengen bara med en online incheckning och borda planet utan visa pass och boardingkort tillsammans.
Inte ens passera en passkontroll utan bara scanna väskan och kliva ombord.
Först i Thailand måste passet fram.

Nej, men du är unik som reser ut från Schengen bara med en online incheckning och borda planet utan visa pass och boardingkort tillsammans.
Inte ens passera en passkontroll utan bara scanna väskan och kliva ombord.
Först i Thailand måste passet fram.
Jag är nog inte unik, men ja jag reste utan bagage men det gjorde jag inte May-september då jag hade kläder men innan reste bara med handbagage.
Du behöver inte ljuga.

Jag är nog inte unik, men ja jag reste utan bagage men det gjorde jag inte May-september då jag hade kläder men innan reste bara med handbagage.
Du behöver inte ljuga.
Det är ju du som ljuger, checka in online och visa passet först i Thailand.
Gå direkt till gate och kliva ombord.

Vem försöker du lura?

Att du har förmåner som ingen annan har.

Det är ju du som ljuger, checka in online och visa passet först i Thailand.
Gå direkt till gate och kliva ombord.

Vem försöker du lura?

Att du har förmåner som ingen annan har.
Jag vet inte men jag visade inget innan jag landade i Thailand, varför skall jag ljuga och har inga extra förmåner..

Jag vet inte men jag visade inget innan jag landade i Thailand, varför skall jag ljuga och har inga extra förmåner..
Du har inte visat något som tyder på att du reste till Thailand utan att pass och boardingkort kontrollerades.
Bara incheckning online och direkt till din stol i planet.

Här är allt jag visade, jag har bott här i 12 år, vad är problemet?

20221116_192251.jpg

Det ska inte gå att checka in online och resa hela vägen till Thailand utan att visa upp pass och boardingkort.

Ingen annan har gjort det.
Inte minst i Tyskland som är väldigt noga.
Jag skrev ju att kändes så fel.
I Sverige gick jag ju igenom för skulle till Tyskland, i Tyskland var det bara bagage och scan men då jag bara hade en ryggsäck som jag la i scan.
Varför skulle jag ljuga, jag vart själv förvånad, tänkte måste visa vaccinations bevis iaf men ingen fråga om nåt.

I Sverige gick jag ju igenom för skulle till Tyskland, i Tyskland var det bara bagage och scan men då jag bara hade en ryggsäck som jag la i scan.
Varför skulle jag ljuga, jag vart själv förvånad, tänkte måste visa vaccinations bevis iaf men ingen fråga om nåt.
Hur lyckades du passera passkontrollen och komma in på internationella terminalen i Tyskland?
Där är dom väldigt noga.

Bara gå igenom och le?

Hur lyckades du passera passkontrollen och komma in på internationella terminalen i Tyskland?
Där är dom väldigt noga.

Bara gå igenom och le?
Som sagt det jag var förvånad över, har ju vart där innan men ingen kontroll, första kollen blev när jag landade i Thailand och även där var det enklare.

Där är dom väldigt noga.

Bara gå rätt igenom och le?
Som sagt det jag var förvånad över, har ju vart där innan men ingen kontroll, första kollen blev när jag landade i Thailand och även där var det enklare.
Som sagt var, helt otroligt och omöjligt att komma ombord på ett flyg till Thailand utan att passera en passkontroll i Europa.

Där är dom väldigt noga.

Bara gå rätt igenom och le?

Som sagt var, helt otroligt och omöjligt att komma ombord på ett flyg till Thailand utan att passera en passkontroll i Europa.
Som jag skrev själv förvånad och undrade var är säkerheten?

Tillbaka
Topp