Barnen ifrån grottan tränade med Zlatan i L-A.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Sprang på den här artikeln och bilden på barnen som räddades i grottan tidigare i år tillsammans med Zlatan, dom har tydligen varit och tränat tillsammans med honom i Los Angeles.

Thanks to Ellen Degeneres, Thai cave survivors train with star striker Zlatan Ibrahimovic, LA Galaxy
By AFP Oct. 20, 2018

1540184893066.jpeg

“There was no story more captivating this summer than the Thai soccer team trapped in a cave,” says TV host Ellen Degeneres. PHOTO: Facebook / Ellen Degeneres

The Thai junior football team who were rescued from a flooded cave after being trapped for more than two weeks trained with the Los Angeles Galaxy and their star striker Zlatan Ibrahimovic on Friday in the latest stop of an international tour.

Thanks to Ellen Degeneres, Thai cave survivors train with star striker Zlatan Ibrahimovic, LA Galaxy | Coconuts Bangkok

Mvh isan lover

Ja dom har nog hamnat på grön kvist vilket är jätte roligt, att bara få åka runt och se så mycket. Sen får dom nog de bättre ekonomisk med

Jag fick för mej att MLS var lite som en division 2 serie.
Men vad vet jag som inte har något större intresse av fotboll.

Hej

Ja det hade varit belt fantastiskt om han valde att avsluta karriären här i Sverige, det är inte alls omöjligt om kroppen håller, han verkar tillhöra dom som hsr svårt att lägga av, han kan nog spela 2-3 år till.

Mvh isan lover

Spelar man i MLS så ÄR karriären slut..............

Spelar man i MLS så ÄR karriären slut..............

Hej

Om inte slut så är det åtminstone i slutskedet, men ligan hsr lockat till sig en hel del bra spelare genom åren.
Själv tycker jag att det är bra för fotbollen som behöver bli lika stor i USA som i övriga världen, här kan stjärnorna göra nytta som PR ambassadörer för sporten.

Mvh isan lover

Hej

Om inte slut så är det åtminstone i slutskedet, men ligan hsr lockat till sig en hel del bra spelare genom åren.
Själv tycker jag att det är bra för fotbollen som behöver bli lika stor i USA som i övriga världen, här kan stjärnorna göra nytta som PR ambassadörer för sporten.

Mvh isan lover

Ok, i slutskedet, slut är den först när man gör reklam i tv för halvsuspekta spelbolag.

Liknande trådar

M
Svar
0
Visningar
1 K
Makrillen031
M

Tillbaka
Topp