Capoeira kurs i Pattaya.

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

A

anonymous

Gäst
Skall ta med sonen på Tisdag och träna med @krister på forumet som håller i Capoeira kurser här i Pattaya.

Är någon intresserad av att mjuka upp lederna så pm @krister.

Bra sympatisk kille som pratar flytande Svenska, Engelska och Thailändska ;)

Så är ni några Svenskar som är sugna så kan ni dyka upp på Pattaithai vid gatan jämter Big-C

Senast redigerad av en moderator:
Fast är väl mest pesionärer här som inte orkar böja på knäna, men ja kan ta hand om er vid sidan om 555555 ;)

Fast är väl mest pesionärer här som inte orkar böja på knäna, men ja kan ta hand om er vid sidan om 555555 ;)

Jag borde verkligen börja få till formen.
Är dock allt för lat och bekväm, så närmast till hands ligger löpning och styrketräning.......i Sverige.

Kampsport är dock extremt bra och allround träning. Lite brottning på capoeiran, så skulle det vara perfekt.

Jag borde verkligen börja få till formen.
Är dock allt för lat och bekväm, så närmast till hands ligger löpning och styrketräning.......i Sverige.

Kampsport är dock extremt bra och allround träning. Lite brottning på capoeiran, så skulle det vara perfekt.
Kommer du dit kan vi brottas med världsproblem för jag skall inte träna bara sonen som ska testa ;)

Tjena.
Några polare hade uppvisning idag. Min kompis Björn representerade Capoeira Pattaya, där han hjälper mig att hålla träningar.

Mvh. Krister

FB_IMG_1511629250021.jpg

Liknande trådar

K
Svar
2
Visningar
2 K
K
A
Svar
4