Pattaya skal bli ny .

Det har gått rykter om Walking Street skal bli ny ,men det bortforklarer ordføreren i Pattaya , Dei skal bare fikse litt , for det er en stor turistatraksjon , Mange klager på den sterke kloakklukten på dagtid ,og skit over alt, med løse brosteiner ,

P1140798.JPG
Walking Street Pattaya har brukt 13 miljoner for å fremskynde Walking Street gata , Prosjektet ventes ferdig i 2023

de3.jpg

Pattaya skal bli ny , Hva er de dere savner i Pattaya ??? Det er flere som savner toalett og dush ,på beach road . Og parkering for biler ,langs beach road .
Vi som bor här saknar lite lugn och ro från alla turister som kommer hit och klagar. Varför försöker de inte städa upp på sin egen strand så det går att vistas där? Det var bokstavligt talat tonvis med avfall på stranden i Bang Saen sist jag var där

Vi som bor här saknar lite lugn och ro från alla turister som kommer hit och klagar. Varför försöker de inte städa upp på sin egen strand så det går att vistas där? Det var bokstavligt talat tonvis med avfall på stranden i Bang Saen sist jag var där
Det er nå ikke Bangsaen sin skyld att det er mye boss i Pattaya , både på stranden og rundt i gatene i Pattaya . Det er mange som klager på lukten i Pattaya den kommer fra alt bosset som ligg i gatene . Bangsaen har 3 moderne maskiner som rydder stranden hver dag ,

1a.jpg

2a.jpg

3a.jpg

4a.jpg

5a.jpg

6a.jpg

7a.jpg

13a.jpg

12a.jpg

Det er nå ikke Bangsaen sin skyld att det er mye boss i Pattaya , både på stranden og rundt i gatene i Pattaya . Det er mange som klager på lukten i Pattaya den kommer fra alt bosset som ligg i gatene . Bangsaen har 3 moderne maskiner som rydder stranden hver dag ,

1a.jpg

2a.jpg

3a.jpg

4a.jpg

5a.jpg

6a.jpg

7a.jpg

13a.jpg

12a.jpg
Googlade du

Så förra månaden när jag var där var alla maskiner på service?

Du kan inte fatta alls att det blivit supersnyggt i pattaya speciellt efter covid

Det är skälet till att jag inte varit i Bangsaen sedan 2010.
Skulle ta med svärmor till beachen, sicken skit. T.o.m. hon skrattade åt det, tur det är nära hem åtminstone :)

Trodde det blivit bättre?

/ SatanG

Liknande trådar

Tillbaka
Topp