ChaiMai medlemsträff Stockholm- vintern 2012

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Är det fler än jag som tycker att det skulle vara förbaskat roligt med en medlemsträff i vår vackra huvudstad ?.Nu när dom flesta verkar vara hemma och livet återgår till det normala efter alla storhelger. Vore kul att höra era synpunkter eller förslag på tid och plats när det skulle passa.

:wai: Mats

Låter som en bra ide, för att vara säker att man ska kunna komma så behöver jag veta det datumet cirka 2 veckor före. Har en 50årsfest i slutet av februari som är lite helig, annars funkar det mesta.

Bra ide btw :thumbsup:

Har förslag på datum ! förslagsvis lördagen den 11 februari vid 17-tiden så att alla har tid på att förberedda sig :D återstår nu att se om det blir något intresse av er övriga medlemmar eller om det bara är att lägga ner projektet :waiting:

Fasen Matte det vore skit kul o träffas live över lite mat o öl eller liknande ja e meeeee :nod:

Hade varit skit kul men den 11 feb passar inte Fam Birger men men så är det kan inte passa alla.

"ledarn " sa:
Kan funka för mig.... Frugorna ska väl med ?? Eller ??

Bara att hitta ett ställe som ligger bra till med bra priser.
Med bra till menas nära en tågstation för min del..
(Jag går inte på Thai)
Äter det varje dag hemma, så det betalar jag inte för.

Visst får tanterna följa med, bara dom håller sig på mattan ;)

Kan tänka mig att käka det mesta, skulle det bli nån mat jag inte gillar så får det bli donken före och bira under träffen. Funkar bra för mig ;D

tjing tjing

"b-tung " sa:
Kan tänka mig att käka det mesta, skulle det bli nån mat jag inte gillar så får det bli donken före och bira under träffen. Funkar bra för mig ;D

tjing tjing

Samma här spelar ingen roll vart de e

Det låter som ett möjligt svar har kommit till slut, var mötet ska ske :)

För mig så är det ok, om inga hinder dyker upp plötsligt, typ! en lottovinst eller att tottovovvisarna springer som jag vill eller plötslig möjlighet av inkomst på förvärvat arbete, då blir jag inte långlivad i LOC ;D :D ;D

Kan tyvärr ej närvara, för jag är i Thailand under den tiden. Men visst hade det varit roligt att träffa er någon gång, men det får allt bli en senare fråga.

"matteisurin " sa:
Hoppas att Gröne jägaren är ett ställe som faller alla i smaken, schyssta priser och nära kommunikationer, adressen är Götgatan 64. http://gronejagaren.com/

Jägarn funkar, men det brukar alltid bli stökigt....Vet inte varför!!! Men om det är jägarn som gäller så är jag på....Med långärmad tröja då vissa aik underarmstatueringar inte är så välkomna. Forza gnaget till 3-0 mot kaffebryggarna

"b-tung " sa:
Jägarn funkar, men det brukar alltid bli stökigt....Vet inte varför!!! Men om det är jägarn som gäller så är jag på....Med långärmad tröja då vissa aik underarmstatueringar inte är så välkomna. Forza gnaget till 3-0 mot kaffebryggarna

Ingen fara b-tung :nod: jag är alltid beredd att försvara en AIK broder :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
5
Visningar
1 K
R
A
Svar