Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Finns inga ursäkter att inte komma ! möjligtvis barnafödande eller dödsfall men barnafödandet tar ju kvinnorna hand om och dödsfall då är ju ändå allt kört
Finns inga ursäkter att inte komma ! möjligtvis barnafödande eller dödsfall men barnafödandet tar ju kvinnorna hand om och dödsfall då är ju ändå allt kört
Kan tyvärr ej närvara, för jag är i Thailand under den tiden. Men visst hade det varit roligt att träffa er någon gång, men det får allt bli en senare fråga.
Den 11 februari och ChaiMai medlemsträff på gröne jägaren närmar sig med stormsteg. Nu är det hög tid för er andra som är intresserade av att komma, men ännu ej gett er till känna att anmäla sig så att jag på ett ungefär vet för hur många pers jag ska boka bord för,
Jag har aldrig varit med på något som CM har arrangerat och nu, när jag har lust så har tanten dragit iväg med en thaigubbe i Khorat
Får se om jag kan finna mig sällskap till mötet, då kommer jag gärna. Det känns inte så kul att gå själv. Jag skulle ha rest till Chon Buri den 2 feb. men tvingades ställa in pga jobbet, tänkte kompensera med denna fest...
Om någon ledig, och trevlig, thaitjej ser detta så PM mig-
Jag flyger upp från Skåne i så fall.
Dansk? Jag?
Hmmm, Om Nacka ligger i Köpenhamn så är jag väl dansk..
Här har du en lirare som helt rent talar äran och hjältarnas språk, södersnack.
Det var donnorna som fick mig att flytta så här långt söderut (Malmö), nu lockar andra donnor mig att dra än längre bort. Ända till LOS. Fan, dom tycks bli bättre ju längre söderifrån dom kommer.
Dansk? Jag?
Det var donnorna som fick mig att flytta så här långt söderut (Malmö), nu lockar andra donnor mig att dra än längre bort. Ända till LOS. Fan, dom tycks bli bättre ju längre söderifrån dom kommer.
Dansk? Jag?
Har skickat ut ett pm med lite info till alla som visat intresse för att komma på medlemsträffen på gröne jägaren lördagen den 11 februari. Om det är fler där ute i kylan som inte vill missa årets begivenhet i den kungliga huvudstaden, så skriv några rader så att ni också kan vara med och..
Så då återstår bara att plocka fram kamera och dylikt inför nästa helgs stora begivenhet, men kom ihåg inga bilder efter den 3 ( tredje ) pilsnern 8)
man får så glansiga ögon då ;D ;D
Hur många har sagt att de ska dyka upp?
Det lutar åt att jag gör det även om det kan strula till sig på min firma.
Jag gör dock allt för att det inte ska ske.
Som gammal söderkis hade det varit kul att få lyssna till riktig svenska för en gångs skull.
Ett trevligt inslag hade även varit lite thailändska framtonat av några långhåriga...
Bokar rum på Malmen och flyg till Bromma.....
Hur många har sagt att de ska dyka upp?
Det lutar åt att jag gör det även om det kan strula till sig på min firma.
Jag gör dock allt för att det inte ska ske.
Som gammal söderkis hade det varit kul att få lyssna till riktig svenska för en gångs skull.
Ett trevligt inslag hade även varit lite thailändska framtonat av några långhåriga...
Bokar rum på Malmen och flyg till Bromma.....
Har bokat bord för ett femtontal som jag hoppas att vi kan fylla ut, blir det sen fler ordnar det sig alltid.
Så alla ni andra som ännu inte anmält er.. än finns det tid att hinna med tåget.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.