CM Fototävling Songkran TÄVLINGEN AVGJORD

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Den 13-15 April firas Songkran i Thailand och det lär gå åt stora mängder vatten. Posta din bästa Songkran-bild i denna tråd och du är med och tävlar om en fräck ChaiMai-T-Shirt. :D

Regler: Du får posta max 10 bilder. Endast en bild per inlägg. Skriv en kort rubrik på max 80 tecken till bilden. (När du gör ett nytt inlägg, klicka på "Bilagor och andra tillval" för att bifoga bilden.) Bilden behöver ej vara nytagen. Du ska ha tagit bilden själv och får inte göra intrång på någon annans upphovsrätt. Samtliga bilder ska vara "familjevänliga". Bilden behöver inte vara tagen i Thailand men ska skildra firandet av Songkran på godtycklig plats i världen.

Tävlingen avgörs den 1:e Maj 2012 av en person (Inte någon i STAFF)
som utses av mig. Vinnaren meddelas i denna tråd.
Endast inlägg med bild tillåts i denna tråd. Rena textinlägg och text som inte är bildrubriker tas bort. Mutor godtas ej. STAFF (ChaiMai-teamet) får ej deltaga.

Har du någon vän som är duktig på att ta bilder? Använd tipsa-knappen "SKICKA ÄMNET" som du hittar ovanför detta inlägget :wai: :wai: :wai:

För första gången upplevde jag songkran på nära håll och för mig blir det viktiga glädjen man kan uppleva med att slänga en hink vatten på en annan människa ;D

//Peo

Songkran1.jpg

Vissa åker flera varv runt kvarteret för att träffas så många gånger som möjligt...

//Peo

Songkran3.jpg

Medan andra nog önskade att de hade tagit en annan väg.
Fast det var bara glada miner oavsett..

//Peo

Songkran4.jpg

Vuxna firar med, men då är det nog inte vattnet som är det viktiga..

//Peo

Songkran9.jpg

Detta är dock också songkran, att åka i väg och t.ex. bada och äta gott hela familjen tillsammans..

//Peo

Songkran8.jpg

"Per Olav " sa:
Glädjen delas av barn i alla åldrar..
(Länken till bilden är inaktuell)
//Peo

Grattis Peo!

Ditt tävlingsbidrag ovan tog hem vinsten i CM FOTOTÄVLING SONGKRAN!!!
Vinsten är en fräck ChaiMai-T-Shirt som du kan ha i sommar! Bra jobbat!

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

(Skickar PM med mer info)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
4 K
G
A