Wan Lai Songkran Festivalen 2016

Jovisst, men låt dem välja ett nyår, inte tre bara för att det gynnar turrismen.
Dei feira Songkran som er Thai Nytt år og så bor det mange miljoner Chinesere i Thailand , så dei vil feira også Nytt år , og ikke forglemma farangene dei må feira sitt nytt år . Og vist det hjelper på turismen så skulle de vera bra for Thailand .

Jovisst, men låt dem välja ett nyår, inte tre bara för att det gynnar turrismen.
Songkran er thailendarne sitt nytt år , og det bor mange miljoner Chinesere i Thailand , dei feira sitt nyttår , og ikke forglemma faranger i Thailand , dei har også nytt år som dei vil feira .

Når Thailand feira Nytt år songkran trekker det mye folk til Bangsaen ,Både komunen og inbyggerne i Bangsaen tjener gode penger . Her kommer det på tusenvis frå Bangkok og närliggane plasser . Alle Hotell og spisesteder er fulle i folk som vill spise og sove . Og det er ikke bare vannskvettingen som trekker folk , Ein av det som trekker mye folk er Boksingen på Bangsaen Beach , der du sitter på en rund stokk , og skal boksa med motparten , og den som taper er den som kommer ned i vanbasenget , Han har tapt kampen

Thai Bangsaen 303.jpg

IMG_7585 (2).jpg

1724628863_IMG_7430(2).jpg.5f9bf50e24d4b8e982f2147bfac88190.jpg

Det som trekker nye turister er Sandslottene på Bangsaen Beach , her kommer det på tusenvis av turister hver dag i heile Songkran for å se på kunstverket . Her er Thaiene meget flinke kunsterne . Her er det ikke alle faranger enig med meg , dei liker ikke att jeg snakker positivt om en Thai . Her se litt av kunstverket av mine foto .

IMG_8084 (2).jpg

IMG_8095 (2).jpg

IMG_8102 (2).jpg

IMG_8075 (2).jpg

IMG_8054 (2).jpg

IMG_8050 (2).jpg

IMG_8032 (2).jpg

Songkran i Khao San Road Bangkok i 2017. Songkran er ikke bare vann-kasting , her er heile formiddagen parade og opptreden . Vannkastingen kommer på kvelden , og her var mange gamle berusa faranger med vannkanon , som kom i barndommen igjen .

P1130677.jpg

P1130672.jpg

P1130673.jpg

P1130655.jpg

P1130661.jpg

P1130656.jpg

P1130651.jpg

P1130670.jpg

P1130682.jpg

P1130681.jpg

P1130643.jpg
Var har du stulit dessa gamla bilder.

Det som trekker nye turister er Sandslottene på Bangsaen Beach , her kommer det på tusenvis av turister hver dag i heile Songkran for å se på kunstverket . Her er Thaiene meget flinke kunsterne . Her er det ikke alle faranger enig med meg , dei liker ikke att jeg snakker positivt om en Thai . Her se litt av kunstverket av mine foto .

IMG_8084 (2).jpg

IMG_8095 (2).jpg

IMG_8102 (2).jpg

IMG_8075 (2).jpg

IMG_8054 (2).jpg

IMG_8050 (2).jpg

IMG_8032 (2).jpg
Har du bara gamla bilder? :thumbsdown:

IMG_8084 (2).jpg

IMG_8095 (2).jpg

IMG_8102 (2).jpg

IMG_8075 (2).jpg

IMG_8054 (2).jpg

IMG_8050 (2).jpg

IMG_8032 (2).jpg
Sonkran startar på fredag. Då kan du visa alla dina nya bilder.

Varför berättar du för folk på ett thai forum vad song kran är? Är du ok

Varför berättar du för folk på ett thai forum vad song kran är? Är du ok?
Veit du hva songkran er ? Varfor slenger dei vatten på hverandre , for att måta det nye året ren og lycklig . Talkum , barnepudder , att bli smort hvit betyr lycka . Så til sporsmålet , Mange Thaier går i kloster på songkran ,og hva gjor dei der . Kan du svare på det du som veit alt om Thailand

Veit du hva songkran er ? Varfor slenger dei vatten på hverandre , for att måta det nye året ren og lycklig . Talkum , barnepudder , att bli smort hvit betyr lycka . Så til sporsmålet , Mange Thaier går i kloster på songkran ,og hva gjor dei der . Kan du svare på det du som veit alt om Thailand
Sluta med påhopp på allt och alla, kul att det kommer nya medlemmar på forumet.

Er det ingen som har bilder frå Songkran , gamle som nye og vise frem . Og skrive en liten historie til , og ikke bare kritisera mine inlegg med bilder , det er avensjuko for jeg har det godt i Thailand . Derfor angriper dere meg .

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
4 K
G
A
Svar
0
Visningar
2 K