SONGKRAN

Här i khao lak firades det i går med fest, vatten, alkohol och glada människor.
Idag är det över och allt är som vanligt.
Jag är glad att jag fick vara med och fira gårdagen och jag är ännu gladare för att det bara firas en dag här.
Är det på det sättet , dvs bara en dag ,, då kan jag till och med vara med och festa ,, sen allt som vanligt igen :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Nej, men han brukar visst besöka baren 3-4 gånger per månad enligt ägaren.
Även jag var där för ett par veckor sedan , tillsammans med nämda person och en till lika trevlig kille ...
:)

Men den stan är lite för liten för mig , nästa sväng jag kommer ner blir det en tur med hojen upp till Khonkaen samt till Udon och Nongkai .. ev söderut mot Phuket ,,. Kommer väl knappt att märka av när man passerar HH kan jag tänka , ett par pensionärer på en bänk såg vi sist ,, vad var det för ställe frågade jag frugan ,, Ooohååå det var nog Hua Hin talte hon mig :)

Nej. det var bara ett tillfälligt besök i stan. Har bott i Korat tidigare så känner omgivningarna väl.
Känner en Lasse i Khaeng Khro som brukar åka till Hua Hin en månad eller mer varje vinter.
Är han ifrån Norrland..??
Träffade en kille för ett gäng år sen där men kommer inte ihåg vad han hette..

Idag tar man sig inte torrskodd genom Pattaya, vart rätt lugnt och inget på östsidan innan men idag är det över hela, mycket folk ute redan.

Är i Pattaya nu. Hela Beach road och Second road är avstängda för all trafik, inte ens bussarna får köra. Lär bli mycket Song krang firande här i eftermiddag och i kväll. Mycket vatten sprutande redan nu vid lunchtid.
Skapligt väder också. 32 grader och halvklart just nu.

Pattaya Songkrang.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Är i Pattaya nu. Hela Beach road och Second road är avstängda för all trafik, inte ens bussarna får köra. Lär bli mycket Song krang firande här i eftermiddag och i kväll. Mycket vatten sprutande redan nu vid lunchtid.

Pattaya Songkrang.jpg
Second road är inte avstängd körde själv en runda Pattayaklang second road upp till 3rd road ner på second road igen och har precis parkerat i Central festival, men beach road va avstängd.

Skapligt väder också. 32 grader och halvklart just nu.

Pattaya Songkrang.jpg
Ha så kul , hälsa min favoritstad ....:):):)

Ja, tror det var Piteå.....
Då tror jag vet vem han är...??
Vi träffades på Siam River för några år sen.. Legolas, Glimten66 och jag..
Då dök han upp där då han läst att vi skulle träffas..
Trevlig kille som träffade en riktigt ung dam som jag tror jobbade som sjuksköterska eller nåt..??
Dom skulle bygga nytt hus vid marknaden i Khaeng Khroe.. (Lite utanför)

Då tror jag vet vem han är...??
Vi träffades på Siam River för några år sen.. Legolas, Glimten66 och jag..
Då dök han upp där då han läst att vi skulle träffas..
Trevlig kille som träffade en riktigt ung dam som jag tror jobbade som sjuksköterska eller nåt..??
Dom skulle bygga nytt hus vid marknaden i Khaeng Khroe.. (Lite utanför)
Jag fick för mig att han bodde 15-20km ute i bushen och hade inte en ung fru heller, och brukar dra till Hua Hin när röken blev för besvärlig i januari, februari över risfälten.
Han har ringt mig då han kommit de senaste tre åren så vi brukar ta en runda tillsammans i stan.
Lång blond slank och runt 65 år.

Jag fick för mig att han bodde 15-20km ute i bushen och hade inte en ung fru heller, och brukar dra till Hua Hin när röken blev för besvärlig i januari, februari över risfälten.
Han har ringt mig då han kommit de senaste tre åren så vi brukar ta en runda tillsammans i stan.
Lång blond slank och runt 65 år.
Då finns det en till kille från Norrland där..??
Om han vi träffade flyttade dit..?? Han var slank men inte lång, åldern kan stämma annars..

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
4 K
G
A
Svar
0
Visningar
2 K