Corona viruset sprider sig

Hela Kirsch's vaccindata.presentation vid Massachuetts tekniska universitet.

Nu ligger hela Steve Kirsch's presentation vid MIT (Massachusetts Institute of Technology) där han
informativt och pedaagogiskt går igenom analysresultat av Nya Zeelands vaccindata med en powerpoint. Denna finns även publicerad på hans hemsida.Frågor från publiken hanteras i slutet av presentationen.

IMG_1731.png

Hej

Capture-1.png

News

New COVID sub-variant rapidly becoming dominant in Thailand​

15 hours ago

The COVID-19 KP.2 sub-variant is quickly replacing JN.1, the dominant sub-variant in Thailand since late last year.
Currently available vaccines, which were developed to deal with the XBB.1.5 sub-variant, are ineffective against KP.2, according to Dr Yong Poovorawan, head of the Centre of Excellence in Clinical Virology at Chulalongkorn University, on his Facebook page today.
He said the KP.2 sub-variant, or FLi RT, is a mutation of the JN.1 variant and is more easily transmissible and more capable of evading the immune system, but its symptoms are no more severe than the JN.1 variant.
He anticipates that the KP.2 sub-variant will soon become dominant in Thailand.
He also said that the World Health Organisation has already advised vaccine producers to modify their vaccines to cope with the JN.1 sub-variant, but the virus has already mutated to KP.2 and it is not possible for the vaccine producers to keep pace with the current speed of virus mutations.

Mvh isan lover

Hej

Capture-1.png

News

New COVID sub-variant rapidly becoming dominant in Thailand​

15 hours ago

The COVID-19 KP.2 sub-variant is quickly replacing JN.1, the dominant sub-variant in Thailand since late last year.
Currently available vaccines, which were developed to deal with the XBB.1.5 sub-variant, are ineffective against KP.2, according to Dr Yong Poovorawan, head of the Centre of Excellence in Clinical Virology at Chulalongkorn University, on his Facebook page today.
He said the KP.2 sub-variant, or FLi RT, is a mutation of the JN.1 variant and is more easily transmissible and more capable of evading the immune system, but its symptoms are no more severe than the JN.1 variant.
He anticipates that the KP.2 sub-variant will soon become dominant in Thailand.
He also said that the World Health Organisation has already advised vaccine producers to modify their vaccines to cope with the JN.1 sub-variant, but the virus has already mutated to KP.2 and it is not possible for the vaccine producers to keep pace with the current speed of virus mutations.

Mvh isan lover
Ny inkomstkälla för Taksin Isaan folkets frälsare. :cool:

1ste maskinisten sjukskriven igen.
Trots 4 vaccinsprutor 1 och 1/2 år efter han fick covid ombord fortsatt dålig.
Jag tog 2 sprutor i början för att få flyga och jobba.
Dock har jag hyfsat bra immunförsvar, alltid haft.
Blev sjuk första gången sen corona förra veckan, kan vart covid.
Verkar lite slump hur urartar sig?

Jag har skrivit innan om 1st maskinisten som fick covid ombord för 1 år sen, fortsatt inte återhämtat sig än idag trots 4 vaccinsprutor.
Nu fick han hjärtstopp men hans fru och son klara hålla honom vid liv.
Slår väldigt blandat den där sjukdommen.
Jag är den ende ombord som barat tagit 2 sprutor för att få resa.
Visat sig i efterhand att alla hade känningar av sjukdom ombord under dom veckorna utan jag.
Han är lika gammal som mig, så trots fler sprutor verkar det inte spela någon roll.

Jag har skrivit innan om 1st maskinisten som fick covid ombord för 1 år sen, fortsatt inte återhämtat sig än idag trots 4 vaccinsprutor.
Visat sig i efterhand att alla hade känningar av sjukdom ombord under dom veckorna utan jag.
Han är lika gammal som mig, så trots fler sprutor verkar det inte spela någon roll.

Sprutor har även jag tagit på grund av resande. Hade man inte varit tvungen till det så hade jag inte tagit en enda spruta.

Nää, så varför då ta sprutor. Dottern min som jobbade med att vårda dessa svårt sjuka på SÖS(och det utan några andningsskydd) har aldrig haft covid, eller ens varit smittad enligt hennes antikroppar, Så jag har helt ändrat uppfattning om MRA vacciinet, en stor djäkla scam som vissa bla. skurken Fauchi tjänat miljarder på. Skrämma upp folk samt sen tjäna enorma slantar på att investera i Astra samt Phizer mfl fiii faaa.....

Tillbaka
Topp