Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu varnar man dessutom att det är farligare med mask än utan, själva masken är en bra grogrund för bakterier och virus att växa i.
En fuktig tempererad bra miljö och regelbunden tillförsel av näringsämnen.
Nu varnar man dessutom att det är farligare med mask än utan, själva masken är en bra grogrund för bakterier och virus att växa i.
Det gissar jag på att det sannolikt gör .så flyga nu gör jag ej
Sen dessa stollar som här skriver att Mask inte hjälper .Kan man inte skilja på munskydd och mask .då ger jag inte mycket för inlägg av den sorten .varför inte vara sakliga .Munskydd Nej Mask Ja
Det gissar jag på att det sannolikt gör .så flyga nu gör jag ej
Sen dessa stollar som här skriver att Mask inte hjälper .Kan man inte skilja på munskydd och mask .då ger jag inte mycket för inlägg av den sorten .varför inte vara sakliga .Munskydd Nej Mask Ja
Jag har både 3m P3 masker samt riktiga halvmasker med p3 filter Glasögon samt Honywells omslutande visir.
6liter ytdesinfektion och 3liter hand desinf. Prepper är jag nog. Samt bor i stort sett i skogen
Jag har både 3m P3 masker samt riktiga halvmasker med p3 filter Glasögon samt Honywells omslutande visir.
6liter ytdesinfektion och 3liter hand desinf. Prepper är jag nog. Samt bor i stort sett i skogen
Eller kan Trump hävda att han var framsynt med att kräva att produktionen flyttas till USA. Han får ytterligare ett argument till att kräva att produktionen tas hem till USA.
Riskområde bör betyda obligatorisk check.
Nu är jag ingen alarmist, men inte heller lagd åt andra hållet så att jag beställer en flygresa till Wuhan eller norra Italien.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.