Eller Kina..Kan det vara något land typ Nord Korea som hittat på nått skit igen? Iran varnade åxå för hämd mot tex USA!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller Kina..Kan det vara något land typ Nord Korea som hittat på nått skit igen? Iran varnade åxå för hämd mot tex USA!
Om du kan läsa så var Australien ett av dom länder jag nämde.Bättre att säga fler testade och konstaterade fall .Märkligt att värmen skulle skydda varma länder .Tror det är varmt i andra länder än Thailand .Australien bland annat .Sverige har nog så bra kontroll det är möjligt .5 ST fall som inte kan spåras .undrar om Thai med sanning kan påstå det
Ja och en tungkyss smittar nog virus oavsett hur varmt det är men virus utanför kroppen dör nog rätt fort när det e varmt och gassande sol
Kan det vara något land typ Nord Korea som hittat på nått skit igen? Iran varnade åxå för hämd mot tex USA!
Bättre att säga fler testade och konstaterade fall .Märkligt att värmen skulle skydda varma länder .Tror det är varmt i andra länder än Thailand .Australien bland annat .Sverige har nog så bra kontroll det är möjligt .
Jo jag kan läsa .ser just nu att Australien har mer än 100 fall.Saudi samt Egypten ökar ordentligt. Uppenbarligen kallt i dessa länderOm du kan läsa så var Australien ett av dom länder jag nämde.
Samma gällde Australien, ett av dom länder som fick i tidigt skede men sedan efter Kineserna försvann så har det väl minskat?
Vad gäller värme så har en studie gjorts vilket jag länkat till innan en artikel om att tidigare coronavirus har tålt varmare miljöer med högre luftfuktighet sämre och klarat sig bättre i kalla torra miljöer.
Ja, jag var i Egypten för en och halv vecka sen i Suez och Kairo, 10 grader på morgonen inte kallt men inget tropiskt klimat.Jo jag kan läsa .ser just nu att Australien har mer än 100 fall.Saudi samt Egypten ökar ordentligt. Uppenbarligen kallt i dessa länder
Lugn det kommer även i de varma länderna vilket vi vill eller inte.Ja, jag var i Egypten för en och halv vecka sen i Suez och Kairo, 10 grader på morgonen inte kallt men inget tropiskt klimat.
Jag skrev väl inte att det inte förekom i varma klimat, utan att dom verkar inte fått en större inhemsk smittspridning efter sjukdommen importerats.
Det är 2 skiljda saker.
Nu får Andrejs akta sig! Korona har nådd Martin Linge - Metal Supply NOTror inte dom gillar UV ljus heller.
en bra kombination
Nu får Andrejs akta sig! Korona har nådd Martin Linge - Metal Supply NO
Har en australiensare boende hos oss i veckan och han är precis som alla andra kritisk till hur hemlandet sköter Corona.
Alldeles för slapphänt, för få tester och mörkade siffror.
Hör till i dessa tider. Alla är experter vid plastbordet och allt annat är indoktrinering eller fejk njus.Har en australiensare boende hos oss i veckan och han är precis som alla andra kritisk till hur hemlandet sköter Corona.
Alldeles för slapphänt, för få tester och mörkade siffror.