Corona viruset sprider sig

 
Tror inte jag vet var den rubriken kom ifrån , dvs den om Pappayatestet, men börjar ju bli lite gaggig så inte helt omöjligt, skulle det så vara så skyller jag på min ringa ålder ;) tetsen har varit av skiftande resultat , men nu skall de ju enligt FHM vara 99% så då skall ni ju lita på det , ni som litar blint på FHM

Då är vi åtminstone eniga om att man måste öka testkapaciteten
 
Testet utfördes i Tanzania, påstås ha gett pos utslag :rolleyes: vetenskapligt underbyggt påstående , eller ???
Snacka om att finna uppgifter som är tveksamma. men tack i alla fall IL , dig kan man lita på , nu vet jag hur trovärdigt det var

Det var ju du som hittade den nyheten först och slaktade PCR testen.
Du letar febrilt efter artiklar som passar din agenda och ”publicerar” dessa fortast möjligt utan att egentligen läsa allt, verkar det som.

På det sättet är du och IL väldigt lika.
 
Det var ju du som hittade den nyheten först och slaktade PCR testen.
Du letar febrilt efter artiklar som passar din agenda och ”publicerar” dessa fortast möjligt utan att egentligen läsa allt, verkar det som.

På det sättet är du och IL väldigt lika.
Haha, tester utvecklas och jag hänger med i vad som vetenskapen skriver om de olika , gör du det ??
 
Då är vi åtminstone eniga om att man måste öka testkapaciteten
Nu säger Björn Olsen att masstestning bör utföras för att kunna lokalisera var kluster finns eller uppstår , dessa skall sen smittspåras samt avgränsas, så har övriga Norden jobbat. Förmodligen helt fel eftessom AT inte anser det vara rätt väg , Slå sig ner på rumpan och kika på när folk avlider, det är tydligen det bästa, nu får han ju även de som förut varit på hans linje emot sig , då allt han surrat om angående immunitet har fallit på skam
 
Nu säger Björn Olsen att masstestning bör utföras för att kunna lokalisera var kluster finns eller uppstår , dessa skall sen smittspåras samt avgränsas, så har övriga Norden jobbat. Förmodligen helt fel eftessom AT inte anser det vara rätt väg , Slå sig ner på rumpan och kika på när folk avlider, det är tydligen det bästa, nu får han ju även de som förut varit på hans linje emot sig , då allt han surrat om angående immunitet har fallit på skam
 
Nu säger Björn Olsen att masstestning bör utföras för att kunna lokalisera var kluster finns eller uppstår , dessa skall sen smittspåras samt avgränsas, så har övriga Norden jobbat. Förmodligen helt fel eftessom AT inte anser det vara rätt väg , Slå sig ner på rumpan och kika på när folk avlider, det är tydligen det bästa, nu får han ju även de som förut varit på hans linje emot sig , då allt han surrat om angående immunitet har fallit på skam
Är det samma Björn Olsen som idiotförklarades här?
Han som påstod att injicera C-vitamin direkt i en ven var farligt.

Är det samma AT som tillträdde tjänsten 2013?
 
Till alla som klagar på varifrån de obehagliga siffrorna kommer, KÄNS DET BÄTTRE ???

Ja men om nu Italien ska lägga till 19 000 döda till
Nu säger Björn Olsen att masstestning bör utföras för att kunna lokalisera var kluster finns eller uppstår , dessa skall sen smittspåras samt avgränsas, så har övriga Norden jobbat. Förmodligen helt fel eftessom AT inte anser det vara rätt väg , Slå sig ner på rumpan och kika på när folk avlider, det är tydligen det bästa, nu får han ju även de som förut varit på hans linje emot sig , då allt han surrat om angående immunitet har fallit på skam
Jag tycker det är väldigt osmakligt av dig att så uppenbart försöka vinna politiska poäng genom att sprida hårt vinklad och till stor del färdigproducerad propaganda.... Definitivt inte några Svenska värderingar där inte när du aktivt arbetar för att splittra samhället och gör personangrepp på en "budbärare".. Det är aldrig klokt att "skjuta budbäraren" vilket AT faktiskt är. FHM är en myndighet med 500 anställda och AT är inte dess chef..

Men, men du måste väl följa någon manual som partiet framställt.. Ligger tryckeriet av partipamfletten i Ryssland??

 
Nu säger Björn Olsen att masstestning bör utföras för att kunna lokalisera var kluster finns eller uppstår , dessa skall sen smittspåras samt avgränsas, så har övriga Norden jobbat. Förmodligen helt fel eftessom AT inte anser det vara rätt väg , Slå sig ner på rumpan och kika på när folk avlider, det är tydligen det bästa, nu får han ju även de som förut varit på hans linje emot sig , då allt han surrat om angående immunitet har fallit på skam

Där håller jag helt med Björn.
Test och smittspårning är en förutsättning för att man ska lyckas.
 
Det satsas hårt på att få fram vaccin. Från dagens Di:

Under torsdagen meddelade svensk-brittiska läkemedelsföretaget Astra Zeneca att de tagit emot 1 miljard dollar, motsvarande 9,6 miljarder kronor, från amerikanska myndigheter för att fortsätta utveckla ett vaccin mot coronaviruset. Bolaget har nu skrivit avtal om att producera minst 400 miljoner doser med start i september. Aktien stiger 1,5 procent.

___________

Denna information strider mot tidigare uppgifter att det skulle ta längre tid. Hoppas bara att detta kan förverkligas.
 
Ja men om nu Italien ska lägga till 19 000 döda till

Jag tycker det är väldigt osmakligt av dig att så uppenbart försöka vinna politiska poäng genom att sprida hårt vinklad och till stor del färdigproducerad propaganda.... Definitivt inte några Svenska värderingar där inte när du aktivt arbetar för att splittra samhället och gör personangrepp på en "budbärare".. Det är aldrig klokt att "skjuta budbäraren" vilket AT faktiskt är. FHM är en myndighet med 500 anställda och AT är inte dess chef..

Men, men du måste väl följa någon manual som partiet framställt.. Ligger tryckeriet av partipamfletten i Ryssland??

Och JanneMan 61 jobbar då åt EXPO , eller ??:p
 
Under några dagar ja. Det är många länder som har haft högst dödlighet i en begränsad period. Det intressanta är att se om trenden består eller avtar. Om några veckor vet vi.
Ja du har rätt , och under tiden kan man vänta och se vad som eventuellt händer, inga mer inlägg från mig i denna tråd nu . Den har ni som är lojala i allt företräde och ensamrätt på, det vet jag nu ;)
 
Ja du har rätt , och under tiden kan man vänta och se vad som eventuellt händer, inga mer inlägg från mig i denna tråd nu . Den har ni som är lojala i allt företräde och ensamrätt på, det vet jag nu ;)
Antar att den sista meningen är riktad till någon annan än mig för jag förstår inte vem du mebar6är lojal mot vem och vem som har företräde framför vaddå och ensamrätt på vad
 
Troligen är det så men kanske kan läkare lättare bedöma dödsorsaken med hjälp av ett test.

Hej

Det tror jag också, frågan är väl bara om alla länder prioriterar att få reda på detta när det handlar om en död människa, kanske väljer man med knappa resurser att fokusera på dom som lever och att rädda liv.

Mvh isan lover
 
Döda testas också. Om den avlidne har haft en smittsam virussjukdomar är det rätt viktigt att komma i kontakt med de personer den avlidne har träffat så de också kan testas.

Hej

Själv trodde jag att man slutade med smittspårning för rätt så längesedan?

Känner till några fall där inte enis dom närmaste i familjen har testats t.o.m vid dödsfall p.g.a Coronaviruset.

Mvh isan lover
 
 
 
Tillbaka
Topp