mats
Medlem
Lite Tage Danielsson aning där va?Jag ser det som osannolikt men möjligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite Tage Danielsson aning där va?Jag ser det som osannolikt men möjligt
dom andra 5 % jobbar inom turistindustrin?Hej
En ny opinionsundersökning visar att 95% av Thailändarna inte vill ha in några utlänningar i landet, detta för att dom vill undvika en andra smitväg.
95% say 'no foreigners' to prevent 2nd Covid wave: Poll
Most expect second wave, second lockdown
PUBLISHED : 19 JUL 2020 AT 10:54
WRITER: ONLINE REPORTERS
A vast majority of Thais -- 94.51% -- say foreigners should be barred from entering the country to avoid a second wave of the Covid-19 spread, according to an opinion survey by the Suan Dusit Rajabhat University or Suan Dusit Poll.
![]()
95% say 'no foreigners' to prevent 2nd Covid wave: Poll
A vast majority of Thais -- 94.51% -- say foreigners should be barred from entering the country to prevent a second wave of the Covid-19 spread, according to an opinion survey by the Suan Dusit Rajabhat University or Suan Dusit Poll.www.bangkokpost.com
Mvh isan lover
Men dom har ju propagerat och skrämt upp Thailändarna rejält.Vad har vi lärt oss om statistik.
Jo, att man får svar som man frågar.
Förvånad att propagandaministeriet hos generalerna lyckades få det till 100%
Men dom har ju propagerat och skrämt upp Thailändarna rejält.
Ser ju bara på frugan, hon tänkte först hålla hemma barnen från skolan för att en Egypter med corona hade vistats utomhus i Rayong.
Nästan alla hotelbokningar av Thai inför storhelg blev cancelerade i Rayong.
Några skolor stängde i Bangkok.
Dom har ju blivit helt tokiga, jag har ingen lust att åka hem nu, kan bara tänka mig stämningen i villagen när jag kommer och föräldrar förbjuder sina barn att leka med mina för pestsmittade farangen kom hem.
Ja, räkna med 5-10 år innan hela världen är fritt för resande utan restriktioner.Man målar i sig i ett hörn tycker jag... Tänk ifall det inte fungerar med vaccin. Ska man då vänta tills sjukdomen klingat helt av i alla andra länder (förutom kina)
Men dom har ju propagerat och skrämt upp Thailändarna rejält.
Ser ju bara på frugan, hon tänkte först hålla hemma barnen från skolan för att en Egypter med corona hade vistats utomhus i Rayong.
Nästan alla hotelbokningar av Thai inför storhelg blev cancelerade i Rayong.
Några skolor stängde i Bangkok.
Dom har ju blivit helt tokiga, jag har ingen lust att åka hem nu, kan bara tänka mig stämningen i villagen när jag kommer och föräldrar förbjuder sina barn att leka med mina för pestsmittade farangen kom hem.
Ytterligare ner på IVA nu, 56 i riket nu. Positivt!
Inte positivt, negativt 56 gånger....
Får man välja kroppsdel om du har felRätt underligt att många tror att vaccin är enda räddningen.
Vi lever ju med många farliga microorganismer som kan döda och vi har inget vaccin mot dom.
Hygien, hantering av livsmedel, med massa andra saker som håller dom i chock.
Alla kommer väl ihåg Pastör bland annat, upphettning av mat för att bli av med problemet. Klorering av vatten m m
Samma med corona, de länder som har tryckt ner viruset hat gjort helt rätt för den skall inte släppas lös igen.
Länder som har varit kloka kommer aldrig ikapp Sverige i antal döda, jag kan sätta en kroppsdel i pant för det.
Skumt. Det verkar ju som en del har oturen att få det och andra har turen att inte få det.Corona statistik i släkten.
Min brorsdotter hade haft Corona. Hennes sambo blev inte smittad. Nu vet jag inte hur stort hon bor, men jag skulle kunna tänka mig att det är storleksmässigt som en skrubb.