PanPan
Forumveteran
Nä, har en gammal bildtråd liggandes i dude delen på forumet tror jag, har inte den delen aktiverad nu.Starta en egen tråd med dina schyssta bilder vetja![]()
Men nån ny nu orkar jag inte hände mer då än nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, har en gammal bildtråd liggandes i dude delen på forumet tror jag, har inte den delen aktiverad nu.Starta en egen tråd med dina schyssta bilder vetja![]()
Ja där var det rätt folktomt på trottoaren när man tittade ut från hotellrummet.Många som fått det kämpigt nu, så här såg det ut nere vid Nana idag. Lunchdags!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
/ SatanG
Ja där var det rätt folktomt på trottoaren när man tittade ut från hotellrummet.
Ja här fanns min gamla bildtråd.Starta en egen tråd med dina schyssta bilder vetja![]()
thaisnack.se
Ja här fanns min gamla bildtråd.
![]()
PanPans blandade bilder från Thailand. | Expat i Thailand
Frugan och ungen är lite förkylda och snörvlar i soffan, jag fick lagt ner lite energi på att fixa datorn som kraschade för 6 månader sen och rädda en del bilder så tänkte göra en bildtråd har inget bättre för mig nu ;) börjar med lite blandade gamla bilder, kan ta Koh Tao först.thaisnack.se

Jag fixar in digStår att jag inte har behörighet att läsa denna tråd...med andra ord så får du helt sonika starta en ny![]()
Plakatpolitik. det är något som saknar praktisk betydelse vad det gäller smittspridning. på krogen finns folk som försöker få gästerna att hålla avstånd.Hej
Löfvens regering planerar för ett alkoholstopp efter kl 22 på Svenska krogar, barer, nattklubbar och restauranger, det ska börja gälla fr.o.m den 20 november t.o.m 28 februari 2021.
Det är ju inte direkt överraskande i.o.m att ungdomarna har betett sig som om inget coronavirus fanns, tråkigt för krogägarna, personalen och oss som har följt direktiven, några få förstör för majoriteten.
Med tanke på hur illa en del har skött sig känns detta som både väntat och naturligt.
![]()
Alkohol får inte säljas efter klockan 22, meddelar Löfven • ”Riskerar bli nattsvart”
Regeringen överväger ytterligare åtgärder för att stoppa en andra coronavåg. Bland annat föreslås nu ett stopp för alkoholförsäljning på krogen från klockan 22.00. – Barer, nattklubbar och restauranger är riskmiljöer. Dessutom kan alkohol leda till att omdömet sviktar, säger socialminister Lena...www.expressen.se
Mvh isan lover
Varför skall han gå på fritids när du är hemma? visserligen blir ditt hemarbete lite mindre effektivt men ändå. många fritids har regeln att är någon vårdnadshavare hemma så skall barnen hem.Ja jag kommer återigen låta grabben gå hem direkt efter skolan och skippa fritids. Själv jobbar jag hemifrån och umgås inte med så många olika människor. Frugan däremot är mer utsatt i sitt arbete och utsätter sig för högre risk genom att besöka dessa hemska shopping center som växer upp som svampar överallt. Det är största oron att hon skall ta med sig corona hem.
Varför skall han gå på fritids när du är hemma? visserligen blir ditt hemarbete lite mindre effektivt men ändå. många fritids har regeln att är någon vårdnadshavare hemma så skall barnen hem.
Plakatpolitik. det är något som saknar praktisk betydelse vad det gäller smittspridning. på krogen finns folk som försöker få gästerna att hålla avstånd.
Tror det är kontraproduktivt.
Varför skall han gå på fritids när du är hemma? visserligen blir ditt hemarbete lite mindre effektivt men ändå. många fritids har regeln att är någon vårdnadshavare hemma så skall barnen hem.
Visst men vart får de när krogenstänger?Hej
Det verkar ju ha fungerat bra i större delen av Sverige, men på Stockholms innekrogar har det bevisligen inte fungerat så bra, vi har ju alla matats med avskräckande exempel på hur illa det har sett ut på en del ställen, att dom inte skulle få fortsätta på det viset borde dom ha förstått.
Mvh isan lover
Ja du är då verkligen i en gråzon. Här kollar fritids med mina chefer om jag är på arbetsplatsen. Min dotter får inte vistas på fritids om jag inte är på arbetsplatsen.Lite dum fråga men väljer att svara ändå. Du har verkligen missuppfattat regeln. Jag jobbar hemifrån och det räknas inte som att vara ledig. Vet inte vad du gör när du jobbar hemifrån, om du nu gör det. Fritids är inte vad det var när jag var liten. Idag har fritids krav på sig att ha en verksamhet som utbildar/utvecklar barnen alltså det är inte en slags barnpassning. Jag vill att han skall gå på fritids efter skolan då dom får hjälp med läxor av lärare, dom har teman inom olika ämnen, dom spenderar mycket av tiden utomhus. Nu när han är hemma så blir tiden efter skolan inte lika utvecklande då jag sitter upptagen i arbete. Dessutom är jag varken lärare eller pedagog.
Ja du är då verkligen i en gråzon. Här kollar fritids med mina chefer om jag är på arbetsplatsen. Min dotter får inte vistas på fritids om jag inte är på arbetsplatsen.
De kollar om du jobbar. Vilket är helt rätt, det är ingen skattefinansierad barnpassning för lediga föräldrar.Ja du är då verkligen i en gråzon. Här kollar fritids med mina chefer om jag är på arbetsplatsen. Min dotter får inte vistas på fritids om jag inte är på arbetsplatsen.
Sedan så är det med läxhjälp på fritids något som fungerar dåligt enligt min erfarenhet. Personalen har dåligt intresse för att uppmana ungarna till att göra läxorna på fritids. Det är min erfarenhet att de inte anser det vara deras jobb. haft diskussioner med dem om det.De kollar om du jobbar. Vilket är helt rätt, det är ingen skattefinansierad barnpassning för lediga föräldrar.
Ja, ni som bor i städerna finns det svartkrogar fortsatt?Visst men vart får de när krogenstänger?
finns det fortfarande svartklubbar? I så fall så samlas de på ställen där det är ännu sämre med distanseringen. Det kan nog bli ännu mer fester i privata lokaler. Är det så eftersträvansvärt?
De fanns på 90talet. hade många körningar dit när jag var i den branschen. De öppnade när de lagliga stängde. Undrar hur många som finns kvar?Ja, ni som bor i städerna finns det svartkrogar fortsatt?
När man var ung fanns det gött om dom runt 2ndra långgatan i gbg.