Corona viruset sprider sig

Ändå en bra marknadsmodell att sälja tester som är så opålitliga att man behöver köpa en hel hög tester för att "säkerställa" något som inte direkt påverkar hur du borde agera och knappast kommer som en överraskning om man är sjuk.
Ja, men det finns ett handhavande fel som faktor med i spelet...det är ju inte lika som att peta ur en kråka ur näsan! Har man genomgått PCR test I BKK så vet man hur det ska gå till. Pinnen skall in i bakhuvudet i båda hålen om det skall fastna nåt...

Ja, men det finns ett handhavande fel som faktor med i spelet...det är ju inte lika som att peta ur en kråka ur näsan! Har man genomgått PCR test I BKK så vet man hur det ska gå till. Pinnen skall in i bakhuvudet i båda hålen om det skall fastna nåt...

Jag tycker att man själv är elakare än thailändarna på PCR. Även norrbaggarna har mer ondsinta test än de jag har fått i Thailand.

Dom jag fick i Thailand var milt tagna test jämfört med Korea, där kan man snacka om hela vägen till bakhuvudet och sen snurra runt ett varv.
Många som gick med tårar i ögonen från teststationen.
Där jag tog test i Stockholm tog dom bara i munnen.

Jag tycker att man själv är elakare än thailändarna på PCR. Även norrbaggarna har mer ondsinta test än de jag har fått i Thailand.
Ja kanske, vi bokade in på ett riktigt sjukhus i maj inför hemresan. Inget Hospitell med inhyrd sköterska....bra service och omhändertagande förutom tortyr sekvensen :thumbsup:. Värt varenda Tbh,hahaha o_O

Senast ändrad:
Gång avstånd från The Landmark...
SmartSelect_20220214-163526_Maps.jpg

Sverige nämns också...

Är det på thai? Då kan man ju glömma att kolla :(

@Nam Falang
Ok, en snabbförklaring från frugan och hon säger att nyhets personen försöker förklara för thai hur vi i nordiska länderna ser på Covid och vi har trappat ner hysterin och att man inte behöver låsa in folk längre, men framförallt visa och följa satta regler ang. att vara social mot andra människor och hålla distans för att undvika smittspridning, men i ett mer öppet samhälle och i första hand tänka på sig själv och egen säkerhet.

@Jo-Be

@Nam Falang
Ok, en snabbförklaring från frugan och hon säger att nyhets personen försöker förklara för thai hur vi i nordiska länderna ser på Covid och vi har trappat ner hysterin och att man inte behöver låsa in folk längre, men framförallt visa och följa satta regler ang. att vara social mot andra människor och hålla distans för att undvika smittspridning, men i ett mer öppet samhälle och i första hand tänka på sig själv och egen säkerhet.

@Jo-Be
Varför skriva inlägg som du inte själv förstår?:thumbsdown:

Tillbaka
Topp