Corona viruset sprider sig

Absolut men det är nog inte lönt att säga något. Han svarar inte så är förmodligen redan på väg dit. Följa FHM:s rekommendationer, pyttsan. Det lät bra men det gäller tydligen enbart andra. Där rasade den fasaden!
Han hade ju en omgång till jul också tillsammans med alla sina bekanta.
Omicron smittar alla och flera gånger.

Absolut men det är nog inte lönt att säga något. Han svarar inte så är förmodligen redan på väg dit. Följa FHM:s rekommendationer, pyttsan. Det lät bra men det gäller tydligen enbart andra. Där rasade den fasaden!

Alla andra ska följa reglerna men han ska ju stå på ena sidan vid skogen då räknas inte dom reglerna . Hoppas Domaren ger honom rätt kort så han får åka hem och skämmas

Hade en överstyrman som kom ombord och skulle lösa av mig, kommer in på kontoret och snörvlar.
Är du förkyld.
Nej ja har influenza men ok.
Vafan gör du här, varför har du inte ringt kontoret, du vet att jag inte har problem stå extra.
Äh jag reder mig.
Ut, du kan läsa handovern, jag tar ingen muntlig handover med dig, ja skall hem.
Hade den andre kapten vart ombord hade han blivit inlåst och jag fått stanna kvar, han gilla inte sånt.
Påvägen från Korea fick jag isolera, chiefen, choff jr och elektrikern misstänkt corona efter haft säkerhetsvakterna ombord.
Kändes gött dock att stänga in chiefen ;)

För min del skulle jag säga både och. Man skall hålla sig hemma när man är sjuk, särskilt då med feber annars kan det straffa sig rejält i efterhand. Var försiktig och håll dig hemma några dagar. Hostan kan du få dras med länge, min börjar ge sig nu efter 4 veckor.
Hej

Febernär redan borta och hostan har avtalet rejält, nu är jag på plats på idrottsplatsen där vi ska spela, killarna är inne och byter om nu.
Själv sitter jag i min bil och jag kan se matchen därifrån utan att ens gå ut, så det jär ska nog gå bra. Jag behöver inte träffa en enda människa.

Mvh isan lover

Hej

Febernär redan borta och hostan har avtalet rejält, nu är jag på plats på idrottsplatsen där vi ska spela, killarna är inne och byter om nu.
Själv sitter jag i min bil och jag kan se matchen därifrån utan att ens gå ut, så det jär ska nog gå bra. Jag behöver inte träffa en enda människa.

Mvh isan lover
På hemvägen får färjan driftproblem, alla samlas vid deligated evacuation points, vad gör du då?

Hej

Mvh isan lover
Men körde grabben i bilen som sedan träffar andra

Lillbrossan har fått 3 sprutor vaccin och fick reda på igår att han är smittad. dock inte allvarligt, mer som en kraftig förkylning.
Hej

Ungefär samma som för mig då, 3 sprutor och lindrigt sjuk, en vanlig säsongsinfluensa drabbar mig ju normalt ännu hårdare, blir det inte värre än så här så är jag glad att jag fick det, när man har tränat killarna under hela pandemin är jag mest förvånad över jag inte smittades tidigare.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp