Den ädla drycken öl ?

Har du is i ölen

• Is i ölen /Ja tack

Röster: 4 36.4%
  • Is i ölen /Nej tack

Röster: 7 63.6%

• Totala väljare
    11
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Berralund " sa:
ALDRIG IS!! Kylskåpskall, undvik de stora flaskorna. Drick hellre flera små eller burköl! :)
[/quote H åller med dej Berrra till fullo. Aldrig IS ,men en kall ÖL från kylskåpet är super.

Tar is i ölen när jag är med thaivänner i Thailand. Annars så händer det aldrig, håller med Berra, det behövs inte.....!

Is eller inte is spelar inte så stor roll. Hinka upp ölen så fort som möjligt så hinner inte isen blanda sig så mycket.

Men som jag har skrivit tidigare så gillar jag inte allt för kall öl. 10-12°c passar mig bra.

Hade bara bild på Chang i stugan.
Fast jag beställde två lådor Leo här i Sverige. Temperaturen är ju passande för sådan dryck

Changstuga.jpg

GLIMTEN är min favorit just nu, LEO is the king for me :nod: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :wai: En vacker dag i Thailand kommer vi säkerligen ta en LEO ihop

"mrputte " sa:
GLIMTEN är min favorit just nu, LEO is the king for me :nod: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :wai: En vacker dag i Thailand kommer vi säkerligen ta en LEO ihop

Det hoppas ja att vi gör Putte o då blir det LEO beer :)

Jag kan leva med LEO också, så länge man slipper eländet Singha.

Men snålvattnet började rinna när jag såg bilden på Chang i ölstugan. Tortyr, på min ära!! :'(

Chang, Singha eller Leo... Alla är gyllene drycker
Dessutom är det så att ett öl, oavsett sort, smakar bra i gott sällskap

Glimten jag står för biran när vi träffas, så det blir ordentlig öl som vi kan njuta av ;-)

Yes, LEO is the king och kostade mig en förmögenhet senaste songkran.
Halva den manliga delen av byn såg till att ölkartongerna snabbt blev tomma.
Snacka om att Sir One blev poppis :)
Izuzun gick i skytteltrafik till inköpsstället i grannbyn. Tror ta mig fan att den hittar dit på egen hand....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
52
Visningar
6 K
E
A
Svar
0