Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vem skulle du vilja ta en öl med (eller valfritt alkoholfritt altrenativ)
Ja får se om jag orkar se den, förra matchen orkade jag till halvlek sen somna jag.
Fast idag har jag ju öl och jag tillhör dom som piggnar till efter ett par öl
Skulle vilja ta en öl med Glenn Hysén, verkar vara en härlig och rolig kille med hjärtat på rätta stället, sen har han ju dessutom spelat i både Liverpool och Änglarna.
Skulle vilja ta en öl med Glenn Hysén, verkar vara en härlig och rolig kille med hjärtat på rätta stället, sen har han ju dessutom spelat i både Liverpool och Änglarna.
Vill inte skryta men har svingar ett par bägare med Hyssen o Dan Corneliusson
Inga sura miner där kan jag lova, tyvärr är Corneliusson lite för glad i sponken
Vill inte skryta men har svingar ett par bägare med Hyssen o Dan Corneliusson
Inga sura miner där kan jag lova, tyvärr är Corneliusson lite för glad i sponken
Har några kompisar som också har tagit några öl med Hysén, alla har gillat honom, t.o.m dom som håller på GAIS, skulle vilja besöka Liverpool med honom so reseledare.
Har hört om Dan och känner till att han har problem med alkoholen, men det är han ju långt ifrån ensam om, en fantastisk avslutare när det begav sig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.