Den ädla drycken öl ?

Har du is i ölen

• Is i ölen /Ja tack

Röster: 4 36.4%
  • Is i ölen /Nej tack

Röster: 7 63.6%

• Totala väljare
    11
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
JAG HAR INGEN ERFARENHET AV ÖLEN I THAILAND ÄR DEN GOD? ÄR DEN LJUS ELLER MÖRK?

HÄR HEMMA DRICKER JAG EN MARIESTAD NÄR JAG KOMMER HEM PÅ FREDAG EFTER JOBBET OCH SITTER I BASTUN.

"legolas " sa:
jag håller med dig Bertil... Mariestads-ölen är kanongo faktiskt. Vad det gäller Thailands-ölen, så tjafsas det mycket och ofta här på forumet om just den saken. Svenska Thailands-turister som åker på sin årliga lilla resa till Phuket brukar älska att säga att de gillar Chang eller i värsta fall skitölet Singha, detta i tron att de skall verka vara rutinerade Thailands-rävar.

Men bara genom att säga till andra att man älskar sitt Changöl eller Singhavatten så avslöjar man att man har dålig smak. Riktiga karlar dricker LEO, och riktigt stora starka karlar dricker LEO med is i, så man får den kyld och fin. man dricker snabbt så isen inte smälter för mycket.... Detta är sanningen om ölen.....

Off Topic?? Nä man dricker ju öl inne i huset och vi är dödliga så jag tycker vi är On Topic faktiskt.... ;)
Det finns inget riktigt gott öl i Thailand. Gott öl kommer från Tjekien om vet hur öl skall smaka. ;D ;D ;D

Vad kännetecknar ett gott öl?
Jag har ingen aning, det brukar jag ha glömt när jag vaknar vid ett-tiden dagen efter men om det bankar i skallen så har nog pilsnern varit god. Ju mer skallebank ju bättre öl

"Kycklingen " sa:
:offtopic:

Först tänkte jag se hur länge ni kunde hålla på att skriva om öl sorter i en tråd som ska handla om hus, men tycker nu att det har gått för långt.
Starta mer än gärna en ny tråd så flyttar jag dom sista 20-25 inläggen dit om ni vill.
Kycklingen. Hus och öl hör ihop.
Vad är ett hus i Thailand utan öl?
DÖTT DÖTT DÖTT UTAN LIV UTAN KÄRLEK.
Öl byggde min vackra kropp och med öl ska mitt hus byggas

"Sir One " sa:
Kycklingen. Hus och öl hör ihop.
Vad är ett hus i Thailand utan öl?
DÖTT DÖTT DÖTT UTAN LIV UTAN KÄRLEK.
Öl byggde min vackra kropp och med öl ska mitt hus byggas

Om öl byggde din kropp måst du vara lika vacker som jag e ;) o du har rätt öl o hus hör ihop
utan öl inget hus ;)

Oh, man tackar men jag tvivlar på att jag besitter samma skönhet som herr Glimten66?
Jag är bara en ful gubbe som fyller 62 nästa vecka.
Hur jag ska fira? Jag skall ytterligare försköna mig med en pilsner ..eller 12

"Sir One " sa:
Oh, man tackar men jag tvivlar på att jag besitter samma skönhet som herr Glimten66?
Jag är bara en ful gubbe som fyller 62 nästa vecka.
Hur jag ska fira? Jag skall ytterligare försköna mig med en pilsner ..eller 12

;) Skönhet kommer inifrån :D :D :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
52
Visningar
6 K
E
A