Öl

Flera platser i Thailand har dom fatöl , bild från restaurang Bangkok som har fatöl

images.jpg

I Bangkok är det Restauranger som har öl from nästan hela värden , här är en
Som dom kaller Beer Station och har namnet Wishbeer Home Bar.
The Loft Ekkamai Sukhovit Rd Soi 63 Open daily 7.30 am - midnight

layer_1_76.jpg

Jag var en tur på ett Köpcentrum Leamthong här i Bangsaen , där har dom öl från nästan hela
värden . tog lite foto av lit av ölen . Är det någon som smaka dissa sorter .

P1040257.jpg

P1040256.jpg

P1040255.jpg

P1040258.jpg

P1040259.jpg

P1040260.jpg

P1040261.jpg

P1040262.jpg

P1040263.jpg

P1040264.jpg

Fan vad man helt plötsligt lärde sig om öl, hade ingen aning och allt ni alla snackat om här, med ris och hittan och dittan, ser man, man lär sig hela tiden. Men mitt inlägg var ju, har jag fel när jag tycker att ölen har förändrats, jag ger mig sjutton på att man sänkt alkoholhalten i flaskölen, burkar okey som jag sa

Hade nyligen en flask-Leo. Tycker allt verkar normalt. Du kanske skulle höra med din fru om eventuell inblanding? ;D Eller ordna en blindtest kanske, i fall att det är förväntningar som spelar dig ett spratt? ;)

Hade nyligen en flask-Leo. Tycker allt verkar normalt. Du kanske skulle höra med din fru om eventuell inblanding? ;D Eller ordna en blindtest kanske, i fall att det är förväntningar som spelar dig ett spratt? ;)

Jag har ju naturligtvis nämnt det till henne men samtidigt så är hon inte insatt i detta. Nä är kanske som du säger, kanske inte förväntningar, men så många Singh har jag druckit genom åren här för att känna skillnaden, något har hänt sen om det är alkoholhalt eller annat, men detta gäller som sagt vara bara flaskorna inte burkar, men det kanske är som någon sa här, jag dricker väl burkar för att jag har yrsel, tydligen har man det då:):):)

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
881
A
A
Svar
47
Visningar
3 K