Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tror inte på det där.
1. Det finns ingen pr*stitution i Thailand.
2. Kvinnor, varken i Thailand eller någon annanstans, skulle luras på det där sättet och mjölka kärlekskranka män på pengar. Det vore oetiskt!
3. Juvelhandlare är ett hederligt släkte.
Jag tror inte på det där.
1. Det finns ingen pr*stitution i Thailand.
2. Kvinnor, varken i Thailand eller någon annanstans, skulle luras på det där sättet och mjölka kärlekskranka män på pengar. Det vore oetiskt!
3. Juvelhandlare är ett hederligt släkte.
Exakt den pingpong upstairs baren på Patong blev vi uppsläpade på i mitten av januari 1990, på första resan. De villa ha ca 500-600 per skaft, vi gav en hundring var och gick.
Inget nytt under solen...Men bussienes taktiken i Västvärlden är lika, bara på ett mer sofistikerat sett. Enda skillnaden är att där kallas de olika netto och brutto pris sättningarna för andra ord.
I övrigt tycker jag nog att själva videon som sådan är ett enda stort scamm.
Kraftigt vinklad för att lyfta fram sin egen ideologi som någon förebild...
Välkommen till Thailand - en annan planet.
Ett paradis på jorden för de som känner till språk - kultur och tradition..
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.